۲۲ تیر ۱۳۹۲، ۱۱:۴۴

در ماه مبارك رمضان/

مسابقه کتابخوانی سفره آسمانی در خراسان شمالي برگزار می شود

مسابقه کتابخوانی سفره آسمانی در خراسان شمالي برگزار می شود

بجنورد - خبرگزاري مهر: مديرکل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالي گفت: همزمان با ماه مبارك رمضان مسابقه سراسری کتابخوانی سفره آسمانی در این استان برگزار می شود.

حجت الاسلام سيف الله سهرابي در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: مسابقه كتابخواني سفره آسماني همزمان با ماه مبارك رمضان و به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالي برگزار می شود.

وي با اشاره به اينكه کتاب سفره آسمانی منتخبی از کتاب ارزشمند دقایقی با قرآن اثر حجت ‌الاسلام و المسلمین قرائتی است که 40 موضوع مهم قرآنی را مورد توجه قرار داده است، اظهار داشت: در کتاب چهل نکته آموزنده از قرآن، موضوعاتی از جمله آداب مهمانی رمضان، ضرورت تدبر در قرآن، تغذیه در اسلام، اهمیت مسجد و سایر مسائل اجتماعی، اقتصادی و مذهبی از دیدگاه قرآن کریم مطرح شده است.

به گفته حجت الاسلام سهرابي هزار جلد از اين كتابچه فراهم شده و علاقه مندان به شرکت در این مسابقه می توانند برای دریافت رايگان کتاب مسابقه به اداره کل اوقاف و امور خیریه استان و یا امام زادگان محل سکونت خود مراجعه کنند.

وي با اشاره به اينكه مسابقه مذكور در قالب 40 سوال چهارگزينه اي طراحي شده است، اضافه كرد: متقاضيان شركت در اين مسابقه بايد پاسخنامه‌های خود را تا 18 شهريور‌ماه سال‌ جاری به سازمان اوقاف و امور خيريه ارسال نمایند و نتایج نيز 26 شهریور ماه سال جاری اعلام خواهند شد.

اين مسئول هدف از برگزاری این مسابقه را ترویج علوم و معارف قرآن کریم عنوان کرد و افزود: شرکت کنندگان می توانند از طریق ارسال پاسخنامه به آدرس پستی قم- صندوق پستی 168-37135 در مسابقه مذکور شرکت كنند و قرعه کشی مسابقه نيز همزمان با میلاد با سعادت امام رضا(ع) انجام و نتايج نهايي هم از طریق سایت فرهنگی و اجتماعی به نشانی www.mfso.ir و نیز سایت مجتمع فرهنگی پژوهشی معاونت فرهنگی و اجتماعی به نشانی www.mfpo.ir اعلام مي شود.

کد خبر 2095593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha