۲۲ تیر ۱۳۹۲، ۱۳:۰۴

لوکا بوناچیچ در گفتگو با مهر:

سال‌های رویایی را در ذوب‌آهن تکرار می‌کنم/ قرعه خوبی نصیب ما نشد

سال‌های رویایی را در ذوب‌آهن تکرار می‌کنم/ قرعه خوبی نصیب ما نشد

سرمربی کروات تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان رویارویی با صنعتی در اهواز و دیدار با پرسپولیس و تراکتورسازی در اصفهان در سه هفته نخست لیگ را قرعه‌ خوبی برای تیمش ندانست و گفت: رضایتم از قرعه‌کشی لیگ 50-50 است و کار سختی در ابتدای مسابقات لیگ پیش رو داریم اما تمام تلاشمان را خواهیم کرد که سال‌های رویایی را در ذوب‌آهن تکرار کنیم.

لوکا بوناچیچ در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد قرعه‌کشی رقابتهای لیگ برتر ضمن بیان مطلب فوق گفت: قرعه خوب، قرعه‌ای است که شما در ابتدای مسابقات با حریف ضعیف‌تر روبرو شده و از شانس میزبانی هم برخوردار باشید اما این مسئله برای‌مان حاصل نشد زیرا باید در گام نخست در اهواز به مصاف تیم استقلال صنعتی خوزستان برویم.

کار سختی در ابتدای لیگ پیش رو داریم
وی اضافه کرد: ذوب‌آهن اصفهان هرچند در هفته‌های دوم و سوم میزبان است اما باید با دو تیم قدرتمند پرسپولیس و تراکتورسازی بازی کند که این مسئله نشان می‌دهد کار سختی در ابتدای مسابقات لیگ پیش رو داریم. ضمن اینکه قرعه‌کشی دست کسی نیست و به شانس بستگی دارد که در این شرایط هم رضایتم از قرعه‌کشی لیگ 50-50 است.

مهمتر از قرعه آمادگی بازیکنان است
سرمربی کروات تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در ادامه تصریح کرد: مهمتر از قرعه‌کشی برای من، حضور تیم با آمادگی کامل در مسابقات و شروع خوب مسابقات است زیرا اگر لیگ را به بهترین شکل آغاز کنیم، در ادامه راه شرایط به مراتب ایده‌آل‌تری را پیش‌رو خواهیم داشت.

آرامش تیم بسیار اهمیت دارد
وی یکی از راه‌های آغاز موفق مسابقات لیگ را برگزاری اردوها و دیدارهای تدارکاتی مناسب دانست و اظهار داشت: در اردوهای آماده‌سازی آرامش تیم و در اختیار داشتن زمین مناسب، بسیار اهمیت دارد که خوشبختانه این مسئله در اردوی تیم ذوب‌آهن در کرج وجود دارد. محل برگزاری اردو دارای محیط بسیار آرامی دارد و زمین‌ تمرینی بسیار خوبی هم در اختیارمان قرار گرفته است.

امیدواری برای آغاز خوب لیگ
بوناچیچ در ادامه گفتگویش با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه اگر در اردوهای پیش از آغاز فصل بازیکنان با روحیات هم آشنا شوند و همچنین بتوانند از نوع بازی و قابلیت‌های همدیگر اطلاع کاملی بدست آوردند، در شروع لیگ تیم مشکلات کمتری خواهد داشت، یادآور شد: خوشبختانه در این اردو همه نفرات‌مان را در اختیار داریم و من امیدوارم تا آغاز لیگ سیزدهم نفرات تیم از همه نظر به هماهنگی و آمادگی مطلوب برسند تا لیگ را به خوبی آغاز کنیم.

بازگرداندن ذوب‌آهن به روزهای اوج
وی در ادامه با تقدیر از عملکرد محمود یاوری سرمربی پیشین ذوب‌آهن اصفهان که مانع از سقوط این تیم به دسته اول شد، خاطرنشان کرد: برای بازگشت ذوب‌آهن به دوران اوج باید همه عوامل اجرایی، فنی و بازیکنان حداکثر تلاش خود را به کار ببندند. همچنین می‌بایست حداکثر استفاده را از زمان ببریم و با همیاری، مشورت و تلاش دسته جمعی ذوب‌آهن را دوباره به جایگاه اصلی‌اش در فوتبال ایران بازگردانیم.

انتظار از بازیکنان برای رعایت سه فاکتور
سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن انتظارش از بازیکنان این تیم را رعایت سه فاکتور نظم و انضباط، مسئولیت پذیری و تلاش عنوان کرد و افزود: در طول سال‌های فعالیتم در فوتبال خصوصا در ایران، توجه ویژه‌ای به جوانان داشته‌ام و در باشگاه‌های گذشته و تیم ذوب‌آهن نیز به مدارس فوتبال و تیم‌های پایه آن توجه داشته و دارم تا نفرات مستعد را به تیم اصلی بیاورم.

هوادارن ذوب‌آهن صبور باشند
وی در ادامه با تشکر از سعدمحمدی مدیرعامل کارخانه و ابراهیمی مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن، از هوادارن این تیم اصفهانی خواست تا صبور باشند و خاطرنشان کرد: با توجه به کمبود وقت، حداکثر تلاشم را برای رساندن تیم ذوب‌آهن به تیمی منسجم انجام می‌دهند، هرچند اعتقاد دارم 2-3 ماه زمان لازم است تا تفکراتم را بتوانم در پیاده کرده و ایده‌‌هایم را برای موفقیت تیم به کار ببندم.

به موفقیت رساندن ذوب‌آهن مانند سپاهان
بوناچیچ در پایان گفت: من دو سال رویایی را به همراه سپاهان در لیگ، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا تجربه کردم و به این موضوع کاملا اشراف دارم که فوتبال اصفهان امروز در جایگاهی بسیار خوبی قرار دارد. مربیانی مانند من با تکیه بر زندگی و عملکرد حرفه‌ای خود، همچون سربازی در خدمت تیم و باشگاه‌شان هستند. من هم طبق این عقیده و دیدگاهی که دارم، برای اینکه ذوب‌آهن را مانند سپاهان به موفقیت‌های بزرگ برسانم، همه تلاشم را به کار خواهم بست.

کد خبر 2095608

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha