۲۲ تیر ۱۳۹۲، ۱۳:۲۳

دوستی با ماهی‌ها و دردسرهای یک خرگوش در شبکه پویا

دوستی با ماهی‌ها و دردسرهای یک خرگوش در شبکه پویا

شبکه پویا دو انیمیشن تولید مراکز سیمای استان‌ها با نام‌های "من و ماهی‌ها" و "نارنجی دیگر اشتباه نمی‌کند" را در جدول پخش خود گذاشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، "نارنجی دیگر اشتباه نمی‌کند" به کارگردانی صادق قاسمی هر روز ساعت 15:28 از شبکه پویا روی آنتن می‌رود.

خرگوش کوچولویی به نام نارنجی در هر قسمت از این مجموعه با بی‌توجهی و شیطنت اغلب برای سایرین مزاحمت‌هایی ایجاد می‌کند و یا خود را به دردسر می‌اندازد. آقای زینگول یک زنگوله است که با تخته سیاهش در سرزمین نتیجه‌گیری، آخر و عاقبت کارهای نارنجی را به او نشان می‌دهد. اما در نهایت مزاحمت‌های نارنجی گریبان خودش را نیز می‌گیرد و باعث می‌شود به همان نتیجه‌ای که آقای زینگول و خانم گوینده گفته بود، برسد.

این انیمیشن دیالوگ نداشته و فقط یک نفر به عنوان راوی، نَرِیشن می‌خواند.

"نارنجی دیگر اشتباه نمی‌کند" در 13 قسمت 10 دقیقه‌ای برای گروه سنی خردسال، در صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی شبکه سهند، با تلفیق سه تکنیک سه بعدی کامپیوتری، دو بعدی و پیکسلیشن تولید شده است.

نویسنده این انیمیشن خدیجه کارگریان، انیماتور فرزین مؤید و شلاله خیری و سازنده موسیقی علی اکبر حسن زاده است.

"من و ماهی‌ها" به کارگردانی پیمان دهقانی نیز پویانمایی دیگری است که هر روز ساعت 16 روی آنتن شبکه پویا می‌رود و داستان آن درباره پسربچه‌ای به نام امیر است که یک ماهی را از مرگ نجات می‌دهد و با ماهی‌ها دوست می‌شود.

نویسندگان این پروژه احمد کردرستمی و شاهد سیف هستند و با تکنیک کات اوت کامپیوتری تولید شده است. موسیقی "من و ماهی‌ها" را مهدی امانی ساخته و انیماتوری آن پیمان دهقانی و نجمه شهابی هستند.

این انیمیشن در 13 قسمت 15 دقیقه‌ای در واحد پویانمایی مرکز بوشهر ساخته شده است.

کد خبر 2095673

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha