۲۲ تیر ۱۳۹۲، ۱۲:۵۳

اخبار شهرستان کامیاران/

12500 دانش آموز از طریق سامانه در مدارس کامیاران ثبت نام شدند

12500 دانش آموز از طریق سامانه در مدارس کامیاران ثبت نام شدند

کامیاران - خبرگزاری مهر: رئیس آموزش و پرورش شهرستان کامیاران از ساماندهی فضاهای آموزشی خبرداد و گفت: تاکنون 12 هزار و 500 دانش آموز از طریق سامانه ثبت نام شده اند.

به گزارش خبرگزاری مهر، نبی ساعدی در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان کامیاران اظهار داشت: در کنکور سراسری امسال دو هطار و 63 نفر در پنج رشته تحصیلی حضور داشتند که این آزمون در 12 مدرسه برگزار شد.

وی افزود: به منظور بر طرف کردن دغدغه خانواده ها و امنیت و آرامش خانم ها، سه دبیرستان دخترانه به داخل شهر و مکان اداره نیز به شهرک بعثت منتقل می شود.

رئیس آموزش و پرورش کامیاران ادامه داد: آموزش و پرورش کامیاران با هزار و 620 نفر نیرو در کسب موفقیت های علمی، فرهنگی و ورزشی دانش آموزان  فعالیت چشگیر داشته است.

معاون فرماندار شهرستان کامیاران نیز در این جلسه با تبریک حلول ماه مبارک رمضان به عنوان ماه تزکیه و خودسازی تشکیل این جلسه در این ماه را نوید خوبی براین بحث و بررسی مسائل آموزش و پرورش دانست.

کریم پیری با تاکید لازم مبنی بر تخصیص امکانات مناسب به مدارس شبانه روزی بر طرف کردن نگرانی های خانواده ها، تلاش و توجیهات لازم در خصوص تغییرات انجام شده را خواستار شد.

وی در کنار تعییرات افزایش جرات و جسارت دانش آموزان به ویژه دختران را موجب تداوم موفقیت دانست.

معاون فرماندار کامیاران بیان کرد: با همکاری اولیاء دانش آموزان در تمام موارد شاهد روند رو به رشد سطح تعلیم و تربیت در مدارس هستیم.

بررسی مشکلات تاکسی داران کامیارانی

طی جلسه ای که با حضور مشاور اجرایی فرماندار و شهردار کامیاران برگزار شد، مشکلات تاکسی داران مورد بررسی قرار گرفت.

در این جلسه مشاور اجرایی فرماندار شهرستان کامیاران با تاکید لازم مبنی بر حل مشکلات با کار کارشناسی، ساماندهی تاکسی ها در مسیرهای تعیین شده را لازم دانست.

محمد شعبانی افزود: تا کنون جلسات متععدی در این زمینه برگزار شده که انتظار می رود با اجرایی کردن مصوبات گام اساسی در راستای حل معضلات برداشته شود.

وی در کنار نظارت قوی و مستمر خواستار همکاری با رانندگان تاکسی به منظور ارائه خدمات بهتر به شهروندان شد.

مشاور اجرایی فرماندار کامیاران نصب تابلوی ورود ممنوع برای کامیون ها و جلوگیری از عبور وسائل نقیله سنگین در محدوده داخل شهر به منظور عبور و مرور بهتر تاکسی ها را از مواردی عنوان کرد که می تواند در کاهش ترافیک موثر باشد.

شهردار کامیاران نیز در این جلسه با اشاره به اقدامات لازم در خصوص نرده گذاری، تسطیح و توسعه ابتدای خیابان اسدآبادی از خط کشی دور برگردان و مسیر ویژه تاکسی ها خبرداد.

ناصر الماسپور ادامه داد: تا کنون بیش از 16 میلیون ریال در مسیر عنوان شده هزینه شده که انتظار می رود با همکاری و همراهی رانندگان تاکسی شاهد کاهش ترافیک به میزان قابل توجه در این محدوده باشیم.

وی مهمترین مشکل شهرداری در خصوص اجرای پروژه ها را هزینه بالا و اعتبار کم دانست و گفت: تمام تلاش خود را به منظور بکارگیری تاکسی در تمام مسیرها بکار خواهیم گرفت تا هم رضایت تاکسی داران و هم شهروندان فراهم شود.

کد خبر 2095701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha