۲۲ تیر ۱۳۹۲، ۱۴:۱۲

25 تیرماه

طرح ملی «قرار مهربانی» در استان مرکزی برگزار می شود

طرح ملی «قرار مهربانی» در استان مرکزی برگزار می شود

اراک-خبرگزاری مهر: مدیر کل انتقال خون استان مرکزی گفت: طرح ملی «قرار مهربانی» همزمان با هفتمین روز از ماه مبارک رمضان در استان مرکزی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر٬ قربان دیری صبح روز شنبه در نشست مشترک جمعیت هلال احمر استان مرکزی و انتقال خون استان مرکزی با خبرنگاران افزود: انتقال خون ایران و سازمان جوانان جمعیت هلال احمر در راستای ترویج فرهنگ اهدای خون و تامین خون سالم و کافی جهت بیماران نیازمند اقدام به اجرای این طرح ملی «قرار مهربانی» کرده است.

وی با بیان اینکه طرح ملی «قرار مهربانی» 25 تیر ماه همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود٬ گفت: داوطلبان هلال احمر می توانند با حضور در مراکز انتقال خون به اهدا خون اقدام کنند.

اهدای خون در ماه مبارک رمضان بلا مانع است

مدیر کل انتقال خون استان مرکزی با اشاره به اینکه اهدای خون در ماه مبارک رمضان بلا مانع است٬ اظهار کرد: داوطلبان اهدا کننده می‌توانند به نشانی خیابان شهید شیرودی اداره کل انتقال خون استان و همچنین خیابان امام، کوچه سعدی مرکز خونگیری ولیعصر(عج) از ساعت 19 الی 23 جهت اهدای خون مراجعه کنند.

دیری ادامه داد: ساعات پذیرش در ایام ماه مبارک رمضان نیز در مراکز اهدا خون در اراک، ساختمان مرکزی واقع در خیابان راه آهن ساعات 8 صبح تا 12 ظهر و 19 تا 23 و مرکز خونگیری ولیعصر(عج) واقع در خیابان امام، کوچه سعدی ساعات 19 تا 23  است.

وی با بیان این‌که همراه داشتن کارت ملی در هربار اهداء الزامی است٬ اظهار کرد: در شبهای احیاء خونگیری تا 12 نیمه شب ادامه دارد و همکاران ما در خدمت به همشهریان و ایثارگر آماده هستند.

25 هزار داوطلب جمعیت هلال احمر استان مرکزی آماده اهدای خون

مدیر عامل هلال احمر استان مرکزی نیز در این نشست ضمن تبریک به مناسبت ماه مبارک رمضان٬ گفت: این جمعیت ۲۵ هزار داوطلب دارد که که همواره در شرایط مختلف در فعالیت های نوع دوستانه خدمت می‌کنند.

مرتضی سلیمی با بیان این‌که یکی از این موارد اهدای خون است٬ افزود: در صورت نیاز و در مواقع بحران نیز اعضای این جمعیت به صورت داوطلبانه آماده همکاری با انتقال خون استان هستند.

کد خبر 2095832

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha