۲۲ تیر ۱۳۹۲، ۱۴:۱۷

رفیعی:

84 یتیم شهرستان محلات تحت حمایت قرار گرفتند

 84 یتیم شهرستان محلات تحت حمایت قرار گرفتند

اراک - خبرگزاری مهر: مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان محلات گفت: 317 نفر حامی 84 یتیم کمیته امداد این شهرستان را تحت حمایت قرار دادند.

غلامعلی رفیعی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: این حامیان در سه ماهه اول سال جاری حمایت از84  نفر از یتیمان تحت حمایت امداد شهرستان محلات را عهده دار بوده اند.

وی با بیان اینکه  این حامیان در این مدت مبلغ بالغ بر402 میلیون ریال به این ایتام کمک کرده اند تصریح کرد:  طرح اکرام ایتام از جمله طرح های خوب امداد در کمک به یتیمان تحت حمایت است که با انجام این طرح خداپسندانه و کمک حامیان  و خیرین بسیاری از نیازهای آنان تامین می شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان محلات ضمن تشکر از خیرین و نیکوکاران این شهرستان گفت : این نهاد مردمی با همکاری مردم نیک اندیش و خیر خواه آمادگی خدمت به محرومین و ارائه خدمات به نیازمندان را دارد.

اجرای  50 طرح خودکفایی

وی در بخش دیگری از سخنان خود از اجرای  50 طرح خودکفایی در سه ماهه سال جاری خبر داد و گفت:  برای اجرایی شدن این تعداد طرح جدید مبلغ  بالغ بر 16 میلیاردو 97میلیون ریال توسط این مدیریت هزینه شده است.

رفیعی در ادامه با اشاره به اجرایی شدن 32 طرح از طرحهای شهید رجائی در سال گذشته  افزود : برای اشتغال این نیازمندان مبلغ یک میلیاردو 445 میلیون ریال نیز از محل صندوق اشتغال نیازمندان پرداخت شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان محلات در پایان خودکفایی خانواده های تحت حمایت را بزرگترین اقدام کمیته امداد امام خمینی (ره) در کمک به آنها دانست واذعان کرد: با کمک به ایجاد اشتغال برای این خانواده ها و خروج آنها از چرخه حمایتی شرایط اشتغال برای دیگر افراد نیز فراهم می شود.
 

کد خبر 2095851

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha