۲۲ تیر ۱۳۹۲، ۱۵:۴۵

سرهنگ صادقی به مهر خبر داد:

نظارت مستمر پلیس بر فعالیت واحدهای اغذیه فروشی در قم

نظارت مستمر پلیس بر فعالیت واحدهای اغذیه فروشی در قم

قم - خبرگزاری مهر: معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم از نظارت مستمر پلیس بر فعالیت واحدهای اغذیه فروشی در قم همزمان با ماه مبارک رمضان خبر داد.

سرهنگ احمد صادقی در گفتگو با خبرنگار مهر بیان کرد: روزه خواری در اماکن عمومی از مصادیق جرائم مشهود و قابل تعقیب محسوب می‌شود و حتی افرادی که عذر شرعی دارند نیز مجاز به روزه خواری در ملا عام نیستند.

وی گفت: کلیه واحدهای چلوکبابی و رستوران‌ها مجاز به فروش اغذیه در ظروف یکبار مصرف با رعایت کلیه شئونات اسلامی و مجاز به پذیرش مشتریان تا یک ساعت قبل از اذان مغرب هستند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم بیان کرد: کلیه صنوف ساندویچی‌ها، آبمیوه فروشی‌ها و اغذیه فروشی‌ها ملزم به تعطیلی کامل از اذان صبح تا اذان مغرب هستند و با توجه به تعطیلی کامل روز، متصدیان کبابی و اغذیه فروشی می‌توانند تا قبل از سحر با رعایت کلیه مقررات و شئونات اسلامی فعالیت کنند.

وی گفت: واحدهای پذیرایی داخل مراکز اقامتی با رعایت استتار کامل و حفظ شئونات اسلامی و پرهیز از هرگونه تظاهر به روزه خواری مجاز به سرویس دهی صرفا به مسافران همان واحد هستند.

صادقی بیان کرد: واحدهای پذیرایی داخل پایانه های مسافربری در صورت رعایت استتار کامل و پرهیز از هرگونه تظاهر به روزه خواری و حفظ حرمت ماه مبارک رمضان مجاز به پذیرایی از مسافران هستند.

وی گفت: از شهروندان تقاضا داریم تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را به پلیس 110 یا سامانه 197 اطلاع دهند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم توصیه کرد: شهروندان هنگام نزدیک شدن به اذان مغرب از عجله در رانندگی پرهیز کنند.
 

کد خبر 2095899

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha