۲۲ تیر ۱۳۹۲، ۱۵:۴۰

خسرو حیدری اعلام کرد:

مبلغ قراردادم با استقلال نجومی نیست/ تنها یک پیشنهاد خارجی داشتم

مبلغ قراردادم با استقلال نجومی نیست/ تنها یک پیشنهاد خارجی داشتم

هافبک تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه به خاطر پول در این تیم نمانده است، گفت: نمی‌گویم پولی از باشگاه دریافت نمی‌کنم اما آنطور که بعضی‌ها فکر می‌کنند مبلغ قراردادم نجومی نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، خسرو حیدری در جمع خبرنگاران حاضر در هیات فوتبال استان تهران ضمن بیان مطلب فوق افزود: از چند وقت پیش چند پیشنهاد داخلی و خارجی داشتم اما پس از جلسانی که با علی فتح‌الله‌زاده داشتم، قرارداد خود را با این تیم یک سال دیگر تمدید کردم.

وی با ابراز امیدواری از اینکه بتواند در این فصل برای استقلال بازی‌های خوبی را ارائه کند، در پاسخ به این پرسش که آیا قرارداد شما میلیاردی است؟، اظهار داشت: مطمئن باشید وقتی در استقلال می‌مانیم بخاطر پول نیست زیرا استقلال همیشه مشکل مالی داشته و خواهد داشت.

هافبک تیم استقلال تهران تاکید کرد: نمی‌گوییم پولی از باشگاه دریافت نمی‌کنیم اما آنطور که بعضی‌ها فکر می‌کنند قرارداد نجومی نبسته‌ایم.

وی در خصوص وضعیت تیم فوتبال استقلال در فصل آینده لیگ برتر هم خاطرنشان کرد: امسال سال سختی با استقلال خواهیم داشت زیرا درگیر سه جام هستیم و تلاش می‌کنیم تا بتوانیم در این سه جام موفق باشیم.

حیدری در پایان گفت: با توجه به تمام شایعات، از سوی تیم‌های ترکیه‌ای هیچ پیشنهادی نداشتم و تنها یک تیم قطری خواهان من بود.

کد خبر 2095904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha