۲۴ تیر ۱۳۹۲، ۱۰:۳۵

مطالبه کارشناسان از وزیر آینده ارتباطات؛

ضرورت حل مشکلات اینترنت/ وزیر جدید ارتباطات با شاکله مخابرات آشنا باشد

ضرورت حل مشکلات اینترنت/ وزیر جدید ارتباطات با شاکله مخابرات آشنا باشد

یک عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انتخاب وزیر ارتباطات دولت یازدهم نیازمند کار کارشناسی دقیق است، گفت: به طور قطع وزیر جدید ارتباطات و فناوری اطلاعات باید با شاکله مخابرات و ارتباطات آشنا باشد.

محسن بیگلری در گفتگو با خبرنگار مهر، توسعه شبکه ارتباطی کشور، حل مشکلات موبایل، برطرف کردن مسایل کارگزاران روستایی، کنترل پاداش های مخابراتی به برخی مسئولان این شرکت و برخی دیگر از مسایل موجود در این حوزه را از جمله مواردی عنوان کرد که باید مورد بررسی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت یازدهم قرار گیرد.

وی گفت: حذف باند بازی ها، حل مشکلات شبکه اینترنت و توسعه شبکه ارتباطات و مخابرات از دیگر مسایلی است که باید در دستور کار وزیر ارتباطات قرار گیرد چرا که در سالیان گذشته به شکل های مختلف به عملکرد مخابرات و ارتباطات کشور اعتراضاتی وارد شده است.

عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انتخاب وزیر ارتباطات دولت یازدهم نیازمند کار کارشناسی دقیق است، افزود: به طور قطع وزیر ارتباطات باید با شاکله مخابرات و ارتباطات آشنا باشد و نباید فردی را در این جایگاه قرار دهند که با این حوزه هیچ گونه آشنایی ندارد.

کد خبر 2096136

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha