۲۴ تیر ۱۳۹۲، ۱۰:۵۵

به دليل مشكلات مالي فدراسيون؛

فرنگي‌كاران نوجوان از سفر به گرجستان بازماندند/ مخالفت شوراي برون مرزي ادامه دارد

فرنگي‌كاران نوجوان از سفر به گرجستان بازماندند/ مخالفت شوراي برون مرزي ادامه دارد

در ادامه لغو اعزام كشتي گيران به تورنمنت هاي بين المللي و تداركاتي، نوجوانان فرنگي كار نيز به دليل مشكلات مالي فدراسيون از سفر به جام کازارشویلی گرجستان بازماندند.

به گزارش خبرنگار مهر، سال جاري در حالي براي گوش شكسته هاي اردونشين آغاز شد كه يا مشكلات مالي سد راه اعزام آنها به تورنمنت هاي بين المللي مي شد و يا شوراي برون مرزي با اعزام كشتي گيران مخالفت كرده است. اين روند در حالي رو به افزايش است كه اعضاي كادر فني تيم هاي ملي كشتي آزاد و فرنگي در تمامي رده هاي سني نسبت به اين موضوع معترضند و آنرا يكي از اساسي ترين مشكلات خود براي پياده سازي برنامه هايشان مي دانند.

به هر حال مي توان لغو اعزام نوجوانان فرنگي كار به گرجستان را از تازه ترين موارد اين مشكلات دانست كه تا پيش از اين قرار بود اين كشتي گيران طی روزهای 26 تا 28 تیرماه جاری در شهر روستاویی گرجستان به مصاف حريفان خارجي خود بروند.

البته لغو اعزام هاي اخير به دليل مشكلات مالي فراوان فدراسيون كشتي منتهي به رده نوجوانان و جوانان نيست و هر از گاهي ديده مي شود آزاد و فرنگي كاران بزرگسال نيز يا از سفر باز مي مانند و يا از تعداد كشتي گيران اعزامي به اين تورنمنت ها كاسته مي شود! به هر ترتيب روند لغو اعزام به تورنمنت هاي بين المللي به هيچ عنوان در سالهاي اخير سابقه نداشته و همچنان لطمات زيادي را به برنامه هاي آماده سازي تيم هاي ملي وارد مي آورد.

از سويي ديگر كشتي گيران اردونشين با سد ديگري بنام شوراي برون مرزي نيز مواجهند و اگر تورنمنت هاي بين المللي به دليل مباحث و كمبودهاي مالي هم لغو نشود، اين شوراي برون مرزي است كه با اعزام كشتي گيران ايراني به نزديكترين كشورهاي همسايه نيز مخالفت مي كند. بطور مثال مي توان به تورنمنت هاي برگزار شده در تركيه، آذربايجان و يا حتي جام زيلكوفسكي و پيتلاسينسكي لهستان اشاره كرد كه به رغم اهميت آن براي كشتي گيران و اعضاي كادر فني با مخالفت شوراي برون مرزي مواجه و منتفي شد!

کد خبر 2096900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha