۲۵ تیر ۱۳۹۲، ۱۲:۰۲

رئیس باشگاه بارسلونا اظهارات "پپ گواردیولا" را دروغ خواند

رئیس باشگاه بارسلونا اظهارات "پپ گواردیولا" را دروغ خواند

"ساندرو راسل" اظهار نظر سرمربی پیشین بارسا در خصوص اینکه مدیران بارسلونا از بیماری "تیتو ویلانووا" برای صدمه زدن به او استفاده کرده‌اند، را نادرست خواند.

به گزارش خبرگزاری مهر، "پپ گواردیولا" سال گذشته با بیان اینکه نیاز به استراحت دارد از بارسا جدا شد و در نیویورک اقامت گزید. پس از آن هدایت بارسا در اختیار دستیار وی یعنی "تیتو ویلانووا" قرار گرفت اما این مربی هم به دلیل سرطان به نیویورک رفت تا دوره درمان خود را آنجا سپری کند. پس از آن چند رسانه اسپانیایی گزارش دادند که این زوج در آن زمان با یکدیگر ارتباطی نداشتند چون روابطشان تیره و تار بود. پپ بر این باور است که این مساله ساخته ذهن "ساندرو راسل" بوده و این آتشی بوده که وی شعله‌ور کرده است.

رئیس باشگاه بارسلونا که با شبکه "کاتالان تی وی" گفتگو می‌کرد، در این خصوص اظهار داشت: آنچه او در مورد کادر مدیریت باشگاه بارسا گفته به طور کل غلط است. ما همه از این اظهار نظرها جا خوردیم. چنانچه می‌خواهید بدانید ما در خصوص بهترین مربی تاریخ بارسا چه گفته‌ایم می‌توانید نوارها را بررسی کنید. من از این حرف‌ها شوکه شده‌ام. چون وقتی شما اتهامی وارد می‌کنید باید بتوانید از آن دفاع کنید. ما هرگز از بیماری تیتو علیه او استفاده نکردیم و من درک نمی‌کنم چرا او این حرف‌ها را زده است.

وی همچنین اظهار داشت: پپ گفت باید دست از سرش برداریم و من نمی‌دانم حرف‌های او چه معنایی دارد. بعد از اینکه او نوکمپ را ترک کرد ما اصلا درباره‌اش حرفی نزدیم تا روزی که من به خاطر سرمربیگری بایرن به او تبریک گفتم.

راسل با بیان اینکه این جنجال‌ها تصویر خوبی از باشگاه ارائه نمی‌دهد، ادامه داد: این آشوب برای بارسا خوب نیست. این مسائل نباید دوره فوق‌العاده و موفقیت‌هایی که با این باشگاه به دست آورده را لکه‌دار کند. من از هواداران بارسا می‌خواهم از گذشته درس بگیرند و اتفاقات زمان "یوهان کرایف" را به خاطر بیاورند. در آن زمان باشگاه به دوجناح طرفدار کرایف و ضد کرایف تقسیم شد. نمی‌خواهم هواداران طرفدار گواردیولا و هواداران ضد گواردیولا داشته باشیم. من از همه خانواده بارسا می‌خواهم گواردیولا را به عنوان یک مربی افسانه‌ای در قید حیات تحسین کنند.

کد خبر 2097725

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha