۲۶ تیر ۱۳۹۲، ۱۳:۲۱

عمرانی فر در گفتگو با مهر:

تزریق بوتاکس در اصفهان رتبه اول جراحی زیبایی را دارد

تزریق بوتاکس در اصفهان رتبه اول جراحی زیبایی را دارد

اصفهان - خبرگزاری مهر: عضو انجمن بین المللی جراحی و پلاستیک گفت: بیشترین آمار جراحی زیبایی در استان اصفهان مربوط به تزریق بوتاکس و ساکشن است.

محمود عمرانی فر در گفتگو با خبرنگار مهر با رد این ادعا که آمار جراحی زیبایی و پلاستیک غیر ضروری در جامعه رشد غیر متعارفی دارد، اظهار داشت: تاکنون هیچ تحقیقی مقایسه‌ای در ارتباط با میزان انجام اعمال زیبایی در ایران با سایر کشورهای آسیایی یا اروپایی انجام نشده و طرح چنین ادعاهای بی اساس است.

مسئول بخش جراحی پلاستیک و زیبایی بیمارستان های موسی‌های کاظم و الزهرای اصفهان ادامه داد: 50 درصد از افرادی که به این دو بخش مراجعه می‌کنند به منظور جراحی زیبایی و 50 درصد به دلیل جراحی ترمیمی و پلاستیکی است.

عمرانی فر در ارتباط با اینکه اکثر اعمال پلاستیک و ترمیمی در ناحیه شکم و سینه به منظور شلی عضلات یا افتادگی شکم یا رفع چربی‌ها انجام می‌گیرد، ادامه داد: این اعمال 50 درصد به منظور زیبایی و 50 درصد ترمیمی انجام می‌شود.

وی تمایل مردم به انجام جراحی های زیبایی و پلاستیک را نشانه رشد و توسعه بهداشت و درمان دانست و ادامه داد: بیشتر جراحی های که در ناحیه صورت به منظور گونه‌گذاری، رفع چین و چروک پیشانی و کشیدگی ابرو انجام می‌گیرد در اکثر موارد اعمال زیبایی است .

این فوق تخصص جراحی زیبایی و پلاستیکی با اظهار اینکه تنها هشت جراح فوق تخصصی زیبایی و پلاستیکی در اصفهان فعالیت می کنند، ادامه داد: مابقی جراحی های زیبایی  توسط جراحان عمومی یا متخصصان گوش و حلق و بینی انجام می شود که طبق قانون نظام پزشکی می‌توانند عمل زیبایی انجام دهند.

عمرانی فربا گلایه از برخی رسانه‌ها که تبلیغات کاذبی در زمینه جراحی زیبایی انجام می‌دهند، تاکید کرد: به طور قطع هیچ پزشک عمومی به خود اجازه انجام جراحی بزرگ مثل جراحی روی شکم را نمی‌دهد .

وی با بیان اینکه درصد معدودی از داوطلبان جراحی زیبایی دارای مشکلات روحی و یا از اعتماد به نفس کمی بر خوردار هستند، گفت: در صورت مشاهده چنین افرادی از  انجام عمل زیبایی بر روی آنها خودداری می‌کنیم.

عمرانی فر عنوان کرد: حراجی زیبای بر روی افرادی که از قیافه خود احساس ترس یا تنفر دارد یا افرادی که وسواس نسبت به شکل ظاهر خود دارند انجام نمی شود.

عضو انجمن بین المللی جراحی و پلاستیک گفت: در بسیاری از مواقع افرادی که به منظور جوان سازی پوست و رفع چین و چروک مراجعه می‌کنند ضمن انجام عمل زیبایی چین‌های روی پشانی که موجب سردرد در آنها می‌شود را نیز ترمیم می‌کنیم.

وی افزود: جراحی زیبایی تنها جنبه لوکس ندارد و حالت ترمیمی آن هم از سوی پزشکان در نظر گرفته می‌شود.

کد خبر 2098597

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha