۲۶ تیر ۱۳۹۲، ۱۵:۱۲

مدیرعامل شرکت صدرا سیستم پاسارگاد:

رویانیان نباشد ما ضربه می‌خوریم/ رستوران پرسپولیس افتتاح می‌شود

رویانیان نباشد ما ضربه می‌خوریم/ رستوران پرسپولیس افتتاح می‌شود

مدیرعامل شرکت حامی مالی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال تاکید کرد در صورتی که رویانیان از باشگاه پرسپولیس برود و دیدگاه متفاوتی جایگزین شود این شرکت ضربه خواهد خورد.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله تفرشی در جمع خبرنگاران در خصوص نحوه حمایت‌های این شرکت از دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: ما خواسته یا ناخواسته در مسیر ورزش قرار گرفته‌ایم و مطمئن هستیم که نتیجه می‌گیریم. تا آنجا که در توان داشتیم به این دو باشگاه کمک کرده‌ایم تا در بحث خصوصی‌سازی گام‌های مثبتی برداشته شود.

وی افزود: از هفته‌های گذشته برخی رسانه‌های بیگانه اقدام به جو سازی‌هایی کرده‌اند که شرکت ما با پول مردم اقدام به واردات خودرو کرده و برای حل مشکلات باشگاه از این پول‌ها استفاده کرده‌ایم در حالی که این شرکت با شرکت صدرا سیستم پاسارگاد فرق دارد. شرکت صدرا خودرو تنها در یک بازی حامی تیم پرسپولیس بوده و اکنون هم درگیر تخلفاتی است که به ما ربط پیدا نمی‌کند و قوه قضائیه پیگیر کارها است. با این حال در سیستم داخل هم یکی از مدیران سابق فوتبالی مطالبی را علیه شرکت صدرا سیستم پاسارگاد عنوان کرده که خود سوابق خوبی ندارد و همچنان پرونده‌های وی در خصوص تیم برزیلی و بازیکنانش مفتوح است.

تفرشی ادامه داد: در این یک سال به دنبال اعتمادسازی مردم بودیم. در بحث برندینگ هم کاملا جلو هستیم. نوشابه انرژِی‌زای دو باشگاه به بازار آمده و به زودی آب معدنی استاندارد هم وارد بازار خواهد شد. همچنین از رستوران پریسپولیس در روزهای آینده بهره برداری خواهد شد و در شیراز هم یک رستوران احداث می‌شود. همچنین در تدارک احداث فروشگاه‌های زنجیره ای ورزشی هستیم.

مدیرعامل شرکت صدرا سیستم پاسارگاد در بخش دیگری از حرفهایش عنوان کرد: با تلاش‌های رویانیان و مساعدت فتح‌الله‌زاده توانسته‌ایم کارهای خوبی را انجام بدهیم ولی برخی افراد کوته فکر و مغرض می‌خواهند مجموعه را زیر سوال ببرند. ضمن این که در صورتی که رویانیان از باشگاه پرسپولیس برود و دیدگاه متفاوتی جایگزین وی شود ما ضربه خواهیم خورد ولی تا زمانی که رویانیان باشد با تمام توان حمایت می‌کنیم.

وی از پاسخگویی درباره میزان هزینه‌های این شرکت برای دو باشگاه یاد شده طفره رفت و گفت: بهرحال کار ما حمایت است و درصدی از درآمدها به دو باشگاه یاد شده می‌رسد. ما در کنار فوتبال در برخی رشته‌ها مثل وزنه‌برداری هم حمایت کرده‌ایم. همین حالا به دنبال عقد قرارداد با دو باشگاه پالمیراس و سائوپائولو هستیم. امیدورایم رسانه‌ها از بخش خصوصی حمایت کنند تا بتوانیم حمایت‌های خود را از ورزش ادامه دهیم.

کد خبر 2098691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha