۲۷ تیر ۱۳۹۲، ۶:۴۱

سیاوش اکبرپور:

هدف ما ساختن یک خط حمله گلزن برای استقلال است

هدف ما ساختن یک خط حمله گلزن برای استقلال است

مهاجم تیم فوتبال استقلال با بیان این که بازیکنان جدید این تیم هماهنگی لازم را با سایر نفرات پیدا کرده اند، گفت: هدف ما ساختن یک خط حمله گلزن است.

به گزارش خبرنگار مهر، سیاوش اکبرپور در خصوص آخرین وضعیت خود اظهار داشت: بعد از بازگشت از اوکراین، دو جلسه پرفشار دیگر را پشت سر گذاشتیم اما بعد از آن با نظر کادر فنی، تمرینات را در یک نوبت دنبال می‌کنیم. در کل فکر می‌کنم به لحاظ بدنی شرایط خوبی داریم و خدا را شکر توانستیم تا پیش از شروع لیگ، به هماهنگی خوبی هم برسیم.

وی در مورد دیدار تدارکاتی که برابر ذوب‌آهن انجام خواهند داد، اضافه کرد: بازی‌های دوستانه کمک خیلی خوبی به تیم در راه کسب هماهنگی بیشتر خواهند کرد. برد و باخت هم در این بازی‌ها اهمیتی ندارد و فقط ملاک این است که کادرفنی بتوانند تیم را محک خوبی زده و نقاط ضعف یا قوت را بهتر بشناسند.

اکبرپور در خصوص خط حمله استقلال و اینکه با نفرات جدید چقدر به هماهنگی رسیده‌اند نیز تصریح کرد: خدا را شکر با وجود اینکه در خط حمله، نفرات جدیدی به ما اضافه شده‌اند اما به هماهنگی خیلی خوبی رسیده‌ایم و هدف‌ همه‌مان هم فقط این است که یک خط حمله گلزن داشته باشیم.

کد خبر 2099271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha