۲۶ تیر ۱۳۹۲، ۱۸:۲۱

مرحله نهم تور کینگ هایلیگ چین/ پتروشیمی و پورسیدی همچنان در صدر

مرحله نهم تور کینگ هایلیگ چین/ پتروشیمی و پورسیدی همچنان در صدر

تبریز - خبرگزاری مهر: تیم پتروشیمی تبریز و صمد پورسیدی رکابزن این تیم تا پایان مرحله نهم تور دوچرخه‌سواری حرفه‌ ای کینگ هایلیک چین همچنان در صدر جدول رده بندی بخش‌های تیمی و انفرادی باقی ماندند.

به گزارش خبرنگار مهر، در مرحله نهم تور حرفه‌ای دوچرخه‌سواری کینگ هایلک چین، 124 رکابزنان مسیری به مسافت 160 کیلومتر را طی کردند که در پایان ساشا مودلو از تیم CSF برادیانی ایتالیا با زمان 2 ساعت و 8 دقیقه‌ و 27 ثانیه بر سکوی قهرمانی ایستاد و ژاکوب کوئخ از تیم یونایتد هلترکام آمریکا و ماکسیملیانو آریل از تیم لامپره به ترتیب دوم و سوم شدند.

 دررده بندی رکابزنان ایران در این مرحله نیز مهدی سهرابی از تیم پتروشیمی تبریز نوزدهم، حسین عسگری از تیم پتروشیمی سی دو دوم، امیر زرگری از تیم RTS چین تایپه سی و چهارم، حسین علیزاده از تیم آموری ویتا سی وهشتم، صمدپورسیدی از تیم پتروشیمی تبریز سی و نهم، قادرمیزبانی از تیم پتروشیمی تبریز پنجاهم و یک، سعید صفرزاده از تیم پتروشیمی تبریز پنجاه و چهار، امیرکلاهدوز از تیم پتروشیمی تبریز شصتم، وحید غفاری از RTS چین تایپه شصت و هشتم، علیرضا اصغرزاده از پتروشیمی تبریز هفتاد و دوم و رحیم امامی از تیم RTS چین تایپه هفتاد و ششم شدند.

دررده بندی تیمی مرحله نهم نیز تیم پرسونال اطلس سوئیس با زمان 6 ساعت و 25 دقیقه و 21 ثانیه، تیم یونایتد هیلس کار آمریکا با زمان 6 ساعت و 25 دقیقه و 21 ثانیه و تیم لامپر مریدا ایتالیا با زمان 6 ساعت و 25 دقیقه و 21 ثانیه به ترتیب در ده های اول تا سوم ایستادند.همچنین تیم های پتروشیمی تبریز در رده یازدهم، آموره ویتا ایتالیا در رده شانزدهم و تیم RTS تایوان در رده هجدهم قرار گرفتند.

اما در رده بندی کلی رکابزنان در پایان مرحله نهم صمد پورسیدی از تیم پتروشیمی تبریز در صدر ایستاده و نیوم نیاسکی و دانیل فورنیخ هر دو از تیم آستانا در تعقیب این رکابزن تبریزی هستند.

در رده بندی تیمی مجموع 9 مرحله نیز تیم پتروشیمی تبریز با زمان 106 ساعت و 29 دقیقه و 59 ثانیه در صدر ایستاده و آستانا قزاقستان با زمان 106 ساعت و 30 دقیقه و 15 ثانیه و تیم RTS تایوان بازمان 106 ساعت و 32 دقیقه و 52 ثانیه به ترتیب دوم و سوم هستند. تیم آموره ویتا ایتالیا نیز در رده هفتم جای گرفت.

کد خبر 2099355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha