۲۷ تیر ۱۳۹۲، ۱۲:۳۶

رستمی خبر داد:

7500 واحد مسکن مهر استان بوشهر شهریورماه افتتاح می‌شود

7500 واحد مسکن مهر استان بوشهر شهریورماه افتتاح می‌شود

بوشهر - خبرگزاری مهر: معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: هفت هزار و 500 واحد مسکن مهر استان بوشهر شهریور افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، شاپور رستمی صبح پنجشنبه در نشست شورای تامین مسکن استان بوشهر اظهار داشت: مسکن مهر تحول بزرگی در خانه‌دار شدن مردم و به‌ویژه جوانان داشته است و یکی از طرح‌هایموفقی است که به همت دولت نهم و دهم محقق شده است.

وی خواستار تلاش همه مسئولان برای تسریع در واگذاری واحدهای مسکن مهر شد و خاطرنشان ساخت: مدیریت شرکت توزیع برق استان و مدیریت گاز و همچنین مدیریت آب و فاضلاب در استان باید تمام شرایط را برای تکمیل  زیرساخت‌های پروژه مسکن مهر در استان هموار کنند.

معاون عمرانی استاندار بوشهر خواستار تلاش همه مسئولان برای رفع موانع و مشکلات موجود در مسیر طرح‌های مسکن مهر شد و بیان داشت: مدیران دستگاه‌های اجرایی و مدیران بانک‌ها و فرمانداران باید به‌صورت مستمر نظارت داشته باشند و گزارش بدهند و نسبت به رفع مشکلات موجود اقدام کنند.

لزوم توجه به احداث مدرسه و ایجاد فضای سبز در مسکن مهر

وی با تاکید بر لزوم ارائه خدمات مناسب در واحدهای مسکن مهر، اضافه کرد: احداث مدرسه و ایجاد فضای سبز و توسعه اماکن تجاری در کنار مسکن مهر باید مورد توجه و تاکید بیشتر قرار گیرد تا شاهد رفاه و آسایش ساکنان این واحدها باشیم.

رستمی با اشاره به افتتاح 15 هزار واحد مسکن مهر جدید در استان بوشهر تا بهمن‌ماه سال 92، تصریح کرد: بیش از 15 هزار واحد مسکن مهر جدید در شهرستان‌های مختلف استان بوشهر در سال جاری افتتاح می‌شوند.

وی با اشاره به زمان افتتاح این واحدهای مسکن مهر، اضافه کرد: بیش از هفت هزار و 500 واحد مسکونی در شهریور ماه و هفت هزار و 500 واحد نیز در بهمن ماه امسال افتتاح و در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

افتتاح 2800 واحد مسکن مهر در عالیشهر در آینده نزدیک

مدیرعامل شرکت عمران عالیشهر نیز از افتتاح 2800 واحد مسکن مهر در عالیشهر خبر داد و خاطرنشان کرد: با تلاش صورت گرفته حدود 2 هزار و 800 واحد مسکونی مهر شامل واحدهای انبوه‌سازان، تعاونی‌ها و خودمالکین آماده افتتاح است که به زودی این مهم انجام می‌شود.

حسین محمدی باغملایی تصریح کرد: یک‌هزار و 39 واحد مربوط به انبوه‌سازان و تعاونی‌ها و یک‌هزار و 800 واحد نیز از واحدهای خودمالکی آماده بهره‌برداری و افتتاح است.

وی در ارتباط با پروژه 555 واحدی مسکن مهر عالیشهر نیز بیان کرد: قرارداد پروژه بسته شده و امیدوار هستیم عملیات این طرح به زودی اجرایی شود.

این مسئول در ارتباط با پروژه 78 واحدی فاز 4 نیز گفت: برای انجام عملیات آمادگی داریم و شبکه برق این طرح نیز به زودی انجام می‌شود.

پیشرفت 60 درصدی شبکه آب پروژه مسکن مهر عالیشهر

محمدی باغملایی افزود: شبکه گاز پروژه‌های مسکن مهر عالیشهر انجام گرفته و تمام علمک‌ها نیز نصب شده است.

وی تاکید کرد: شبکه آب پروژه مسکن مهر عالیشهر نیز بیش از 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که امیدوار هستیم به زودی تکمیل شوند.

مدیرعامل شرکت عمران عالیشهر اضافه کرد: مسکن مهر از اقدامات ماندگار و مهم دولت نهم و دهم است و بخشی از مشکلات قشر جوان را رفع کرده است.

وی افزود: در منطقه عالیشهر اقدامات بسیار خوب و زیربنایی در بحث مسکن صورت گرفته و بخش عظیمی از مسکن مهر تکمیل شده است.

کد خبر 2099622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha