۲۸ تیر ۱۳۹۲، ۱۰:۳۲

منصور پورحیدری در گفتگو با مهر:

درباره هیات مدیره صحبتی با من نشده/ کارخانه بازیکن‌سازی استقلال باید فعال شود

درباره هیات مدیره صحبتی با من نشده/ کارخانه بازیکن‌سازی استقلال باید فعال شود

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال ضمن بی‌خبری از حضورش در هیات مدیره این باشگاه و اینکه هیچ فردی از وزارت ورزش در این خصوص با او صحبتی نکرده است، گفت: ماندن نکونام برای استقلال خیلی خوب شد.

منصور پورحیدری در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص حضورش در جمع هیات مدیره باشگاه استقلال ضمن بیان مطلب فوق خاطرنشان کرد: واقعا از این موضوع اطلاعی ندارم و کسی با من صحبتی نکرده است. البته من از گوشه و کنار شنیده بودم که وزارت قصد چنین تصمیمی را دارد ولی کسی با من در این باره صحبتی نکرده است. با این حال قبلا هم یک بار دیگر شش، هفت ماه در هیات مدیره باشگاه حضور داشتم.

وی ادامه داد: حضور در هیات مدیره باشگاه استقلال برای من یا هر پیشکسوت دیگر این باشگاه افتخار بزرگی است اما تنها مشکلی که وجود دارد این است که من یا هر پیشکسوت دیگری که وارد این هیات می‌شویم، فرصتی برای بحث کردن نداریم چرا که همه صحبت‌ها درباره مسایل اقتصادی و بدهی‌های باشگاه است.

مدیرفنی باشگاه استقلال افزود: حضور یک فرد فنی در هیات مدیره خوب است به شرطی که بخش اقتصادی کمک خوبی کند. ما در تیم‌های پایه مشکلات زیادی داریم و این طبیعی است چون به آنها رسیدگی نمی‌شود. باید بخش اقتصادی تقویت شود تا برنامه‌های تیم‌های پایه را دنبال کرد و مانند گذشته بازیکن به تیم بزرگسالان تزریق کرد. ما دلمان می‌خواهد کارخانه بازیکن‌سازی باشگاه دوباره فعال شود.

وی درباره بازگشت تیموریان و ماندن نکونام در استقلال خاطرنشان کرد: نکونام قرارداد دو ساله با استقلال داشت و یکسری اختلاف سلیقه وجود داشت. امسال برای تیم ملی ما بسیار مهم است و او هم می‌خواهد در اردوهای ملی در دسترس کی‌روش باشد. ماندن نکونام برای ما خیلی خوب شد. آندو هم که گفته بود در ایران تنها برای استقلال بازی می‌کند. او هم تصمیم گرفت قبل از جام جهانی در لیگ ایران بازی کند.

پورحیدری با اشاره به خرید جاجا به عنوان جایگزین جباری گفت: جباری تصمیم گرفت در تیم دیگری به فوتبال خود ادامه بدهد که برای او آرزوی موفقیت می‌کنم. من به اتفاق قلعه‌نویی فیلم بازی‌های جاجا را دیدیم که بازیکن خوبی است و امیدواریم خیلی زود در فوتبال ما جا بیافتد.

به گزارش خبرنگار مهر، از سوی وزارت ورزش و جوانان حسن زمانی و منصور پورحیدری پیشکسوت استقلال به عنوان دو عضو جدید هیات مدیره این باشگاه انتخاب شدند.

 

کد خبر 2099634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha