۲۷ تیر ۱۳۹۲، ۱۸:۰۲

شیرزادی در گفتگو با مهر:

برنامه های دینی و مذهبی ویژه رمضان در زندان نهاوند برگزار می شود

برنامه های دینی و مذهبی ویژه رمضان در زندان نهاوند برگزار می شود

نهاوند - خبرگزاری مهر: رئیس زندان نهاوند گفت: با تدارک برنامه هاي مذهبي وديني در ماه مبارك رمضان برای زندانیان نهاوند از تمامي ظرفيتهاي فرهنگي براي گسترش برنامه هاي قرآني و نماز استفاده می شود.

محمود شیرزادی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: فعاليتهاي فرهنگي بويژه اجراي برنامه هاي مذهبي با محور ارتقاء نظام هاي تربيتي وزندانباني در ماه پرخير و بركت رمضان افزایش قابل ملاحظه اي خواهد داشت.

شیرزادی حاصل برنامه های قرآنی را در ماه رمضان  400 ختم قرآن ذکر کرد و گفت:با توجه به اینکه روزانه به صورت گروهی و انفرادی حداقل یک جزء قرآن با حضور روحانیون و مربیان قرآن در جمع مددجویان ،سربازان وظیفه و کارکنان قرائت می شود، لذا در طول یک ماه 400 ختم قرآن به پایان می رسد.

وی افزود:  طرح هزار هزار صلوات در ماه مبارک رمضان نیز یکی دیگر از برنامه های فرهنگی است که از ابتدای ماه مبارک رمضان در زندان نهاوند شروع و تا پایان این ماه مبارک ادامه خواهد داشت.

مدیر زندان نهاوند  بر لزوم فضاسازي معنوي در زندان تأكيد كرد و افزود: توسعه فضاي معنوي در زندان با گسترش آموزه هاي قرآني، ايجاد محيطي آرام در فضاي زندان، ارتقاء زيبايي و پاكيزگی بخش های مختلف زندان  براي استقبال مددجويان ضروري است.

محمود شیرزادی افزود: توزیع بسته های فرهنگی در بین زندانیان خبر داد، برگزاری مراسم افطاری و  شبهای قدر،برگزاری کلاسهای تخصصی حفظ قرآن کریم،مسابقه مقاله نویسی با موضوع قرآن و نماز ،برگزاری دوره تجوید الصلاه و تجلیل از قاریان و حافظان قرآن کریم از دیگر برنامه های واحد فرهنگی زندان نهاوند در ماه مبارک رمضان است.

شیرزادی در پایان سخنانش اظهار داشت: طرح هزار هزار صلوات در ماه مبارک رمضان نیز یکی دیگر از برنامه های فرهنگی است که از ابتدای ماه مبارک رمضان در زندان نهاوند شروع و تا پایان این ماه مبارک ادامه خواهد داشت.

کد خبر 2099835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha