۲۸ تیر ۱۳۹۲، ۱۰:۲۰

دو خبر از باشگاه پرسپولیس؛

تقدیر از پیشکسوتان برای تسویه حساب با وینگادا/ محصولات جدید به بازار می‌آید

تقدیر از پیشکسوتان برای تسویه حساب با وینگادا/ محصولات جدید به بازار می‌آید

علی پروین و حمید استیلی و نماینده محمد رویانیان از هوادار پیشکسوت پرسپولیس به خاطر همکاری در تسویه حساب با نلو وینگادا تقدیر کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رویانیان هفته پیش اعلام کرد 240 هزار دلار از مطالبات وینگادا از محل در آمدزایی‌‎های باشگاه و 110 هزار دلار از مطالبات سرمربی پیشین پرسپولیس با کمک مالی شخصی به نام طباطبایی و رایزنی احمد یوسفی هوادار پیشکسوت این باشگاه پرداخت شد تا پرونده شکایت این مربی پرتقالی در فیفا بسته شود.

در همین راستا عصر روز پنجشنبه علی پروین عضو هیئت مدیره باشگاه و حمید استیلی مدیر آکادمی و محمد جمعه‌ای مشاور مدیر عامل با حضور در منزل احمد یوسفی هوادار و پیشکسوت قدیمی از او تقدیر کردند. پروین لوح تقدیری را از طرف باشگاه پرسپولیس به این هوادار قدیمی تقدیم کرد و از رایزنی‌های صورت گرفته در حل و فصل پرونده وینگادا و کمک مالی به باشگاه تشکر کرد.

طبق اعلام سایت باشگاه پرسپولس، محمد رویانیان قرار بود شخصا از این هوادار و پیشکسوت تقدیر کند که به علت همراهی سرخپوشان در سفر به مشهد نتوانست در این مراسم حضور یابد.

از سوی دیگر محمد رویانیان در راستای درآمدزایی برای باشگاه، عرضه و تولید محصولات مختلف با نام پرسپولیس را در دستور کار قرار داده است و در یک سال گذشته در پی امضای تفاهم نامه‌ای با شرکت حامی پرسپولیس، عرضه برخی از محصولات را به این شرکت محول کرده است.

در همین راستا روز پنجشنبه تفاهم‌نامه‌ای با شرکت غذایی به منظور عرضه 8 غذای آماده استاندارد و کاملا بهداشتی با بسته‌بندی مدرن به امضا رسید. این محصولات غدایی بر اساس توافقات به عمل آمده طی 15 روز آینده با نام پرسپولیس در سطحی گسترده در بازار عرضه خواهد شد. این قرارداد یکساله بوده و در صورت توافق طرفین قابل تمدید است. همچنین نوشابه‌های انرژی‌زای پرسپولیس در شمال کشور در سطح گسترده‌ای وارد بازار شده و در فاز نخست عرضه محدودی هم در تهران صورت گرفته است.

تفرشی مدیر عامل شرکت حامی پرسپولیس ضمن اعلام این خبر گفت: در آینده‌ای نزدیک دو شعبه رستوران‌های زنجیره‌ای پرسپولیس با طراحی و دکوراسیون مدرن با خدمات ویژه در تهرن و شیراز افتتاح می‌شود و رایزنی‌ها برای افتتاح این رستوران‌ها در دو شهر دیگر انجام شده و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت باشگاه پرسپولیس نسبت به افتتاح رستوران‌های پرسپولیس اقدام کنند.

همچنین اسپری خوشبوکننده پرسپولیس دو ماه دیگر با نام پرسپولیس وارد بازار خواهد شد و توافقات لازم در این زمینه با یکی از شرکت‌های معتبر صورت گرفته است. باشگاه پرسپولیس برای عرضه سایر محصولات و برنامه‌های اقتصادی خود اقدامات زیادی در طول شش ماه اخیر انجام داده که اخبار آن پس از توافق نهایی متعاقبا اعلام خواهد شد.

کد خبر 2099905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha