۲۹ تیر ۱۳۹۲، ۱۳:۲۰

مهر بررسی کرد؛

آشنایی با بازیکن برزیلی مد نظر استقلال/ کارنامه‌ای ضعیف‌تر از پرنده فروش پرسپولیس!

آشنایی با بازیکن برزیلی مد نظر استقلال/ کارنامه‌ای ضعیف‌تر از پرنده فروش پرسپولیس!

بازیکن برزیلی که در تست پزشکی باشگاه استقلال شرکت کرده بود و البته گفته می‌شود آبی‌ها برای عقد قرارداد با او دچار تردید شدند رزومه‌ای ضعیف‌تر از دی کارمو، بازیکن اسبق تیم پرسپولیس دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، بعد از جدایی مجتبی جباری از استقلال مهمترین نکته‌ای که مطرح شده به جانشین این بازیکن در ترکیب آبی‌ها باز می‌گردد. کادر فنی استقلال که در داخل کشور گزینه‌ای برای جایگزینی او نمی‌دیدند در اردوی اوکراین یکی دو بازیکن خارجی را زیر نظر گرفتند و در بازگشت به تهران هم عنوان شد جاجا، بازیکن برزیلی جانشین جباری خواهد بود.

جاجا که به خاطر همنامی با بازیکن جدید تیم کایزوری اسپور ترکیه روی جلد روزنامه‌های ورزشی رفته بود برای تست پزشکی به تهران سفر کرد و به همراه دکتر نوروزی معاونت پزشکی باشگاه استقلال و دکتر هاشمیان رئیس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال در تست پزشکی حضور یافت.

اگرچه اخباری مربوط به تصادف این بازیکن برزیلی قبل از سفر به تهران و نیز تردید باشگاه استقلال برای عقد قرارداد با این بازیکن مطرح شده و باشگاه استقلال هم قرار است به طور رسمی موضع خود را در قبال این بازیکن برزیلی اعلام کند ولی نکته جالب توجه به رزومه این بازیکن بر می‌گردد. رزومه‌ای که نشان می‌دهد جاجا از یک بازیکن معمولی هم پایین‌تر است و مشخص نیست قلعه‌نویی روی چه سوابقی از وی برای حضور در تست پزشکی باشگاه دعوت کرده است.

جاجا 26 ساله با 170 سانتیمتر قد فوتبال حرفه‌ای خود را سال 2005 در تیم باهیا شروع کرد و تقریبا اکثر دوران خود را در لیگ های رده‌های پایین برزیل پشت سر گذاشت. پس از آن وی شانس بازی در سری B و سری C لیگ برزیل را در لوان پیدا کرد و تا سال 2008 فوتبال خود را در این سطح ادامه داد. او در سال 2009 به تیم یاماگیتا ژاپن رفت ولی فرصتی برای بازی در این تیم پیدا نکرد.

جاجا که 17 بار پیراهن تیم کروزیرو را بر تن کرد از سال 2009 تا 2012 در سری B و C برزیلی بازی کرد و در سال 2013 نیز در لیگ سری D برزیل به میدان رفت. آخرین تیمی که جاجا در آن عضویت داشت تیم گوارانی‌ ام جی بود که در لیگ سری D برزیل حضور دارد و این بازیکن هم تنها در 5 مسابقه پیراهن تیم یاد شده را بر تن کرد.

کادر فنی استقلال به دنبال این بوده تا بازیکنی با این رزومه را جایگزین مجتبی جباری کند. بازیکنی که ناخواسته ذهن هر فوتبال دوستی را به سمت دی کارمو، بازیکن - پرنده فروش برزیلی می‌برد که در دوره افشین قطبی به تیم پرسپولیس پیوسته بود! دی کارمو هم برای حضورش سروصدای زیادی به راه افتاد و عنوان شد که او بازیکن تاثیرگذاری است اما وقتی در پرسپولیس به میدان رفت نشان داد فوتبالیست ضعفی است.

کد خبر 2100513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha