۲۹ تیر ۱۳۹۲، ۱۴:۲۱

شارجه یک هافبک برزیلی خرید/ حضور نکونام در لیگ امارات منتفی شد؟

شارجه یک هافبک برزیلی خرید/ حضور نکونام در لیگ امارات منتفی شد؟

تیم فوتبال الشارجه امارات که از آن به عنوان یکی از تیم‌های مد نظر جواد نکونام یاد می‌شود، با "فیلیپه گابریل" به توافق رسید و با این هافبک برزیلی قرارداد امضا کرد. با این حساب به نظر می‌رسد حضور کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران در لیگ امارات منتفی باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، پس از انتقاد امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم فوتبال استقلال از جواد نکونام، جدایی این بازیکن از جمع آبی‌پوشان قوت گرفته است. برخی منابع خبری گزارش داده‌اند نکونام بعد از اتفاقاتی که در باشگاه استقلال افتاده است، به مسئولان باشگاه تراکتورسازی چراغ سبز نشان داده و این باشگاه در تلاش است تا کاپیتان تیم ملی ایران را هم به خدمت بگیرد.

البته باشگاه الشارجه هم که هفته گذشته مذاکرات جدی را با نکونام انجام داده بود، از گزینه‌های مورد نظر این بازیکن یاد می‌شود. با این حال تیم الشارجه با "فیلیپه گابریل" بازیکن برزیلی قرارداد بست تا حضور نکونام در این تیم اماراتی مبهم‌تر شود.

سرمربی الشارجه طی هفته گذشته در پاسخ به سئوالات خبرنگاران مبنی بر جذب یک هافبک وسط قول داده بود که به زودی این خلاء را پر کند؛ به نظر می‌رسد اقدام الشارجه برای خرید هافبک برزیلی پرونده حضور نکونام را در این تیم ببندد.

کد خبر 2100668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha