۲ مرداد ۱۳۹۲، ۷:۵۷

گرمای هوا مصرف آب تهران را افزایش داد/ هر 1 درجه برابر با 100هزارمترمکعب آب

گرمای هوا مصرف آب تهران را افزایش داد/ هر 1 درجه برابر با 100هزارمترمکعب آب

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران با اعلام افزایش مصرف آب توسط شهروندان تهرانی گفت: هر 1 درجه گرما برابر با افزایش 50 تا 100 هزارمترمکعب آب است، با این حال با اعمال مدیریت فشار تلاش می شود از روزهای گرم تابستان عبور کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد پرورش از افزایش 11 درصدی مصرف آب در تهران در مقایسه با سال گذشته خبر داد و گفت: شهروندان تهرانی می‌توانند با کاهش مصارف غیرضروری، این افزایش مصرف را کنترل کنند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران اظهار داشت: بنا به گزارش‌ سازمان هواشناسی دمای هوا در روزهای آخر هفته به 40 درجه سانتیگراد می‌سد که هر نیم تا یک درجه افزایش دمای هوا حدود 50 هزار تا 100 هزار مترمکعب افزایش مصرف آب را به دنبال دارد و در این شرایط کار ما سخت می‌شود.

پرورش ادامه داد: در مواقعی که مصرف بالا می‌ رود شبکه را با مدیریت فشار پایدار نگه می‌ داریم و با توجه به اینکه در ماه مبارک رمضان به سر می‌ بریم تلاش کرده ایم طبقه های بالای ساختمان‌ ها با افت فشار مواجه نشوند.

وی ابراز امیدواری کرد شهروندان تهرانی با رعایت صرفه جویی در مصرف آب مراقبت کنند زمانی که با افزایش دمای هوا مواجه هستیم، به سلامت پشت سر بگذاریم.

........................

گزارش از علی احمدقاسمی

کد خبر 2100682

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha