گزارشهای جاسوسی تل آویو و واشنگتن؛

ارتش سوریه همچنان قدرتمند است/ اذعان به کارامدی تاکتیک و شیوه مبارزاتی ارتش

ارتش سوریه همچنان قدرتمند است/ اذعان به کارامدی تاکتیک و شیوه مبارزاتی ارتش

گزارشهای جاسوسی که از خاک سوریه به تل آویو و واشنگتن رسیده، حاکی از این است که ارتش سوریه با وجود نبود آموزش نظامی همچنان توانمند است و توان گروههای تروریستی را تحلیل می برد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از نشریه المنار، گزارشهای جاسوسی ارسالی به واشنگتن و تل آویو حاکی از این است که ارتش سوریه همچنان توانمند است و هنوز از هسته های قدرتمند خود در مبارزه با گروههای تروریستی مورد حمایت  کشورهای عربی، غربی و آمریکا استفاده نکرده است.

محافل آگاه به نقل از مسئولان دولت آمریکا گزارش دادند: با وجود اینکه آموزش نظامی در سوریه به دلیل رویدادهای اخیر مختل شده است، ولی یگانهای نظامی این کشور همچنان در صحنه حضور دارند.

به گزارش این محافل، نیروهایی که در جنگ با گروههای تروریستی شرکت می کنند، توانایی دارند نیرو و توان این گروهها را تحلیل برند و آنها را شکست دهند.

آخرین گزارشهای جاسوسی که از خاک سوریه به واشنگتن و تل آویو رسیده است، نشان می دهد که تاکتیک و شیوه نظامی ارتش سوریه بسیار کارامد و مهم است.

بنا بر این گزارشها، آنچه ارتش سوریه را متمایز می کند این است که نیروهای ارتش در اقدامات و برنامه های خود به صورت محرمانه عمل می کنند. همچنین فرماندهان ارتش نیز از توانایی بالایی در حفظ اسرار و لو ندادن اطلاعات ارتش برخوردار هستند.

 

کد خبر 2100727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha