۲۹ تیر ۱۳۹۲، ۲۳:۵۶

محمدرضا رحیمی خبر داد:

احمدی‌نژاد به آزادی نمی‌آید/ خستگی و مصدومیت دلیل غیبت رئیس جمهور

احمدی‌نژاد به آزادی نمی‌آید/ خستگی و مصدومیت دلیل غیبت رئیس جمهور

معاون اول رئیس جمهور اعلام کرد محمود احمدی‌نژاد برای حضور در بازی نمادین بین تیم‌های ملی سال 98 و 2014 به استادیوم نمی‌آید.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا رحیمی در حاشیه مراسم تقدیر از ملی‌پوشان تیم‌های ملی مختلف ایران ضمن بیان مطلب فوق گفت: برای تقدیر از قهرمانان و افتخار آفرینان به اینجا آمده‌ایم تا از سوی دکتر احمدی‌نژاد از ملی‌پوشان تقدیر کنیم.

وی با بیان اینکه در این شب‌های عزیز قدر این تقدیر صورت می‌گیرد، ادامه داد: تقدیر به معنای اندازه‌گیری است و ما از عملکرد تیم‌های ملی ایران در عرصه‌های مختلف که باعث شده است پرچم سه رنگ ایران در میادین بین‌المللی به اهتزاز درآید، تقدیر می‌کنیم.

معاون اول رئیس جمهور در ادامه صحبت‌هایش اعلام کرد محمود احمدی‌نژاد برای حضور در بازی نمادین بین تیم‌های ملی سال 98 و 2014 به استادیوم نمی‌آید.

وی در خصوص دلایل غیبت احمدی‌نژاد در این دیدار اظهار داشت: جناب رئیس جمهور خودشان پیشنهاد دهنده این بازی بودند اما به خاطر کار بسیار، خستگی مفرط، افت فشار خون و درد زانو نتوانستند در این بازی شرکت کنند.

رحیمی همچنین گفت: به همین خاطر آقای احمدی‌نژاد به بنده و محمد عباسی نمایندگی دادند تا ضمن تماشای عملکرد ملی‌پوشانی که 16 سال قبل باعث خوشحالی مردم شدند و همچنین فوتبالیست‌هایی که امسال مردم ایران را شاد کردند، از طرف ایشان از این بازیکنان تقدیر کنیم.

کد خبر 2100962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha