۳۱ تیر ۱۳۹۲، ۱۲:۳۳

یزدی:

سند آمایش سرزمین البرز تکمیل شد/ رونمایی؛ به زودی

سند آمایش سرزمین البرز تکمیل شد/ رونمایی؛ به زودی

کرج - خبرگزاری مهر: معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری البرز گفت: سند آمایش سرزمین استان البرز در مرحله نهایی قرار دارد و طی ماههای آتی رونمایی می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر یزدی در جلسه شورای گفتگوی استان البرز در محل اتاق بازرگانی در کرج با اشاره به تدوین طرح "آمایش سرزمین" گفت: این سند که به عنوان چشم انداز استان است در مرحله نهایی قرار دارد و طی ماههای آینده رونمایی می شود.

وی اظهار داشت: طرح آمایش سرزمین استان، سند چشم اندازی از پتانسیل ها و امکانات مختلف این استان و نقشه راهی برای تصمیم گیری های کلان اقتصادی خواهد بود و سرمایه گذاران نیز از این طریق با توجیه اقتصادی وارد میدان خواهند شد.

یزدی با اشاره به اهمیت آمایش سرزمین در رشد و توسعه مناطق استان اذعان داشت: آمایش سرزمین در شناسایی ظرفیت‌ها و فرصت‌های مهم اقتصادی استان و موانع و تهدیدهای فراروی آن نقش کلیدی دارد.

یزدی با تاکید بر توجیه اقتصادی طرح های ارائه شده از سوی سرمایه گذاران افزود: سرمایه گذاران باید با فکر اقتصادی وارد این عرصه شوند و اولویت های استان را در طرح های کلان مدنظر قرار دهند.
 
معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری البرز همچنین با اعلام مهلت 10 روزه به دستگاهها برای تعیین اولویت های اقتصادی از آنها خواست طرح های خود را به دبیرخانه کارگروه اقتصادی ارائه دهند.

ارائه گزارشی از وضعیت صنایع استان در چشم انداز کشور، تفویض بخشی از وظایف حوزه صنعت از بخش دولت به بخش خصوصی، نحوه صدور جواز تأسیس صنایع در استان و سوق دادن سرمایه گذاران از تولیدات اشباع شده به ظرفیت های خالی استان از دیگر محورهای این نشست بود.

این نشست با حضور مسیح رجبی مدیر جدید اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان برگزار شد.

کد خبر 2101964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha