۳۱ تیر ۱۳۹۲، ۱۶:۵۵

فروتن در گفتگو با مهر:

همه از تغییرات بسیار ذوب‌آهن تعجب کرده‌اند/ تکذیب مذاکره با جواد نکونام

همه از تغییرات بسیار ذوب‌آهن تعجب کرده‌اند/ تکذیب مذاکره با جواد نکونام

اصفهان – خبرگزاری مهر: سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: کیفیت بازی بازیکنان ما به قدری خوب شده که در حال حاضر همه از تغییرات تاکتیکی تیم ما تعجب کرده‌اند.

اصغر فروتن در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به شرایط تیم فوتبال ذوب‌آهن و بازی تدارکاتی هفته گذشته این تیم مقابل استقلال تهران اظهار داشت: شرایط ما بسیار خوب است و بازیکنان ما در بازی هفته گذشته مقابل استقلال نیز خیلی خوب کار کردند و به گونه‌ای بود که همه تعجب کردند که ذوب‌آهن اینقدر تغییر کرده باشد.

وی افزود: بازیکنان تیم ما همه به شرایط ایده‌آل خود رسیده‌اند و بازیکنان قدیمی و جدید همه با یکدیگر هماهنگ شده‌اند و امیدوارم در روزهای آینده برخی مشکلات اندک نیز برطرف شود تا تیم به بهترین وضعیت خود برسد و بتواند در بازی‌های خود نتیجه بگیرد.

سرپرست ذوب‌آهن پیرامون بازی روز چهارشنبه ذوب‌آهن مقابل استقلال صنعتی خوزستان بیان داشت: اگرچه بوناچیچ آنالیز ویژه‌ای روی بازی‌های تیم استقلال صنعتی خوزستان انجام داده اما بدون شک تیم استقلال صنعتی شناخت بیشتری نسبت به ذوب‌آهن دارد زیرا تیم ما در لیگ برتر بوده و همه بازی‌های ما زیر نظر این تیم بوده است اما با این حال امیدوارم ذوب‌آهن از دیدار با استقلال صنعتی دست پر باز گردد.

وی در مورد شایعات پیرامون تمایل ذوب‌آهن برای جذب جواد نکونام، هافبک تیم استقلال تهران بیان داشت: اگرچه ابتدای فصل نقل و انتقالات صحبت مختصری در مورد حضور نکونام در ذوب‌آهن بود اما اصلا این بحث جدی نشد و شخصیت این بازیکن بالاست و ما با او صحبتی نداشتیم.

فروتن پیرامون شایعه ممنوع‌الفعالیت میلاد زنیدپور و محرومیت او از بازی در تیم ذوب‌آهن نیز گفت: این شایعه صحت ندارد و او مشکلی با مدیر برنامه‌هایش داشته و باید پول او را پرداخت کند و مطممئنا این مشکل حل خواهد شد.

کد خبر 2102308

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha