۱ مرداد ۱۳۹۲، ۹:۴۰

بحرانی عنوان کرد:

تکمیل بیمارستان دیر اولویت‌ مردم و مسئولان است/ تسریع در تکمیل بزرگراه دیر - بوشهر

تکمیل بیمارستان دیر اولویت‌ مردم و مسئولان است/ تسریع در تکمیل بزرگراه دیر - بوشهر

دیر - خبرگزاری مهر: فرماندار شهرستان دیر گفت: تکمیل بیمارستان دیر از اولویت‌های مردم و مسئولان است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی بحرانی عصر دوشنبه در نشست با مسئولان سازمان منطقه ویژه پارس اظهار داشت: صنعت نفت و منطقه ویژه پارس در اجرایی کردن پروژه‌های در تعهد این وزارت همکاری‌های خوبی داشته است که لازم از آنها تشکر کنیم.

وی در ادامه بر لزوم تسریع در ساخت اسکله خورخان بردخون تاکید کرد و خاطرنشان ساخت: اتمام پروژه بیمارستان بندر دیر، شتاب در عملیات اجرایی بزرگراه دیر - بوشهر و آغاز عملیات احداث میدان های نفت و گازی پارس شمالی از دیگر برنامه‌هایی است که اجرای آن آرزوی مردم دیر است.

فرماندار شهرستان دیر افزود: مدیرعامل منطقه ویژه نگاه بسیار ارزشمندی به پروژه‌های صنعت نفت در این شهرستان دارد و امیدوار هستیم روز به روز روند طرح‌های اجرایی و تعهدات صنعت نفت بهتر شود.

وی اضافه کرد: تلاش برای رسیدگی به مشکلات مردم و رفع دغدغه‌های شهروندان در دستور کار قرار دارد و در این مسیر از همه توان و ظرفیت موجود بهره می‌بریم.

بحرانی با اشاره به وضعیت بیمارستان دیر خاطرنشان کرد: تکمیل این بیمارستان از اولویت‌های مردم و مسئولان است و نباید در این مسیر کم‌کاری شود.

وی با قدردانی از همراهی‌های صنعت نفت و منطقه ویژه پارس با محیط پیرامونی خود به بیان گزارش مختصری از پیشرفت پروژه‌های سفر هیئت دولت در تعهد صنعت نفت پرداخت.

فرماندار شهرستان دیر از تسریع در تکمیل بزرگراه دیر - بوشهر خبر داد و تاکید کرد: باید با تلاش دسته‌جمعی برای رشد و ارتقای استان گام برداریم و نباید فرصت را هدر دهیم.

وی بیان کرد: ایجاد این بزرگراه موجب پیشرفت و تعالی شهرستان می‌شود و شهرستان دیر را از بن‌بست خارج می‌کند و امیدوار هستیم در این مسیر گام‌های اساسی برداشته شود.

تزریق 20 میلیارد ریال به بیمارستان شهرستان دیر

مسعود نصوری مدیرعامل منطقه ویژه پارس نیز اظهار داشت: پارس جنوبی و صنعت نفت نگاه ویژه‌ای به منطقه پیرامونی دارند و در شهرستان‌های مختلف استان بوشهر شاهد تلاش و فعالیت صنعت نفت برای عمران و آبادانی هستیم.

وی افزود: پروژه‌های مصوب و تعهدات صنعت نفت در استان با جدیت در دست اجراست و امیدوار هستیم به اهداف و برنامه‌های مورد نظر در این مسیر برسیم.

مدیرعامل پارس جنوبی با اشاره به جایگاه شهرستان دیر در استان و کشور خاطرنشان کرد: تکمیل و اتمام پروژه بیمارستان بندر دیر، شروع به کار و احداث اسکله خورخان، تسریع در عملیات اجرایی بزرگراه دیر - بوشهر و شروع به‌کار میدان‌های نفت و گازی پارس شمالی از مهم‌ترین برنامه‌های صنعت نفت و سازمان منطقه ویژه پارس است که در اولویت کاری این سازمان قرار دارد.

نصوری به وضعیت بیمارستان دیر اشاره کرد و گفت: خوشحالیم که با افتخار اعلام کنیم در حال تحقق بخشیدن به آرزوی چندین و چندساله مردم شریف این دیار هستیم و با تکمیل و تجهیز این بیمارستان گام مهمی در راستای توسعه ظرفیت‌های بهداشت و درمان این منطقه برداشته می‌شود.

مدیرعامل پارس جنوبی از تزریق 20 میلیارد ریال به بیمارستان شهرستان دیر خبر داد و تاکید کرد: این اعتبار به‌منظور سرعت بخشیدن به پروژه و تکمیل طرح در اختیار شهرستان قرار گرفته و انتظار داریم با همت دسته‌جمعی مسئولان به‌زودی شاهد راه‌اندازی این طرح باشیم.

نصوری بیان کرد: مردم این منطقه شایسته بهترین امکانات هستند و نباید به خاطر مشکلات درمانی و بهداشتی به شهرستان‌های دیگر مراجعه کنند و عزم مسئولان صنعت نفت برای تکمیل پروژه‌های مصوب جزم است و هیچ گونه کوتاهی نداریم.

کد خبر 2102442

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha