۱ مرداد ۱۳۹۲، ۱۵:۰۴

آندرانیک تیموریان:

امیدوارم با استقلال حضور در فینال آسیا را تجربه کنم

 امیدوارم با استقلال حضور در فینال آسیا را تجربه کنم

بازیکن پیشین تیم الخریطیات قطر ضمن ابراز خوشحالی از بازگشت خود به استقلال گفت: امیدوارم با این تیم حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا را تجربه کنم.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، آندرانیک تیموریان در خصوص وضعیت این تیم خاطرنشان کرد: قبل از هر چیز باید بگویم خوشحالم که بعد از یک سال دوباره به تیم استقلال برگشتم. به نظرم استقلال در حال حاضر شرایط خوبی دارد اگرچه که بچه‌ها تازه تمرینات بدنسازی‌شان تمام شده است و تمرینات تاکتیکی‌شان را شروع کرده‌اند. با همه اینها روز پنجشنبه باید با گسترش‌فولاد بازی کنیم که البته برای کسب 3 امتیاز این دیدار تلاش می‌کنیم تا لیگ سیزدهم را با قدرت شروع کنیم.

این بازیکن با اشاره به استقبال خوبی که از تمرینات استقلال به عمل می‌آید، افزود: دست همه هواداران درد نکند که به تمرین می‌آیند و تیم و بازیکنان محبوبشان را تشویق می‌کنند. آنها استقلال را دوست دارند به خصوص امسال که هم لیگ جذاب‌تر شده و هم استقلال می‌تواند به فینال آسیا صعود کند. من امیدوارم امسال لیگ خوبی داشته باشیم و در کنار آن همانطور که گفتم، با استقلال به فینال آسیا هم راه پیدا کنیم.

تیموریان درباره عملکرد این تیم در فصل نقل و انتقال گفت: من فکر می‌کنم بازیکنانی که آقای قلعه‌نویی در پازل تاکتیکی‌اش روی آنها نظر داشت، جذب تیم شده‌اند  و در کل استقلال خریدهای خوبی داشته است به جز مجتبی جباری که متاسفانه از استقلال جدا شد. من چندین سال کنار او در تیم جوانان، امید، بزرگسالان و تیم ملی بازی کرده‌ام و درک خیلی خوبی از فوتبال هم داشتیم. با همه اینها الان فوتبال ما حرفه‌ای شده و بازیکن یک روز می‌آید و یک روز هم می‌رود.

این بازیکن در واکنش به این اظهار نظر که گفته می‌شود استقلال با خریدهایی که داشته، شبیه به تیم ملی شده است، گفت: به هر حال از 11 بازیکنی که در 3 بازی آخر تیم ملی در راه صعود به جام‌جهانی بازی کردند، 90 درصدشان استقلالی بودند و طبیعی است که این موضوع مطرح شود.

ملی‌پوش تیم استقلال در خصوص مذاکراتش با فتح‌الله‌زاده نیز یادآور شد: این نظر حاجی است و به آن احترام می‌گذارم. من رابطه خیلی خوبی با آقای فتح‌الله‌زاده دارم و در جلسه‌ای هم که داشتیم در کمتر از یک ساعت همه چیز را نهایی کردیم. یک سری خواسته‌ها من داشتم و یک سری خواسته‌ها هم ایشان داشتند که در نهایت به عقد قرارداد انجامید.

تیموریان با اشاره به کار کردن زیر نظر قلعه‌نویی تصریح کرد: من قبلا هم با تیم ملی در جام ملتها با وی کار کرده‌ام و شناخت خوبی از هم داریم. امیدوارم با تمام قوا در خدمت تیم ایشان باشم.

وی در خصوص حمایت‌های هواداران استقلال از خودش گفت: در وهله اول از آنها تشکر می‌کنم که در این چند وقت منتظرم بودند. درست است که از آقای فتح‌الله‌زاده و قلعه‌نویی وقت خواستم در خصوص سفرم به قطر، ولی دست تک تک هواداران را می‌بوسم که من را شرمنده خودشان کردند.

کد خبر 2102805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha