۱ مرداد ۱۳۹۲، ۱۵:۲۴

جلالی قبل از دیدار با پرسپولیس:

می خواهیم شروع خوبی در لیگ داشته باشیم/ شایستگی‌هایمان را ثابت می کنیم

می خواهیم شروع خوبی در لیگ داشته باشیم/ شایستگی‌هایمان را ثابت می کنیم

سرمربی تیم فوتبال تراکتوسازی تبریز با اشاره به دیدار تیمش برابر پرسپولیس گفت: هدف همه بازیکنان این است که بتوانند شروع خوبی در لیگ سیزدهم داشته باشند و در دیدار برابر پرسپولیس شایستگی‌هایشان را ثابت کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید جلالی در نشست خبری پیش از دیدار تیم تراکتورسازی تبریز برابر پرسپولیس که بعدازظهر امروز در محل سازمان لیگ برگزار شد، ضمن بیان مطلب فوق گفت: از اینکه خدا این فرصت را به من داد که دوباره بتوانم در سطحی که دوست دارم با فوتبال باشم شکر گذار هستم و همینطور خوشحالم که پس از سالها کار سربلند در خوزستان حالا می توانم در یک استان دیگر که ظرفیت خوبی دارد و بستر خوبی برای خدمتگزاری به فوتبال باشد خدمت کنم و منشا خدمت به جوانان باشم.

سرمربی پیشین تیم فوتبال فولادخوزستان خاطرنشان کرد: آخرین بازی که در لیگ بودم با پرسپولیس بود و الان که می خواهم بعد از یکسال استراحت دوباره شروع کنم بازهم با پرسپولیس است. الان ما صاحب یک تیم بزرگ هستیم که همه اشتیاق زیادی دارند برای یک فصل بزرگ. امیدوارم بتوانیم با حمایت هوادارانمان جوابگوی محبت های آنها به خوبی باشیم. فردا می توانیم در آزادی شایستگی تیم را اثبات کنیم و حتما ما بازی سربلند و خوبی خواهیم داشت.

جلالی با اشاره به انگیزه بازیکنانش برای دیدار با پرسپولیس گفت: اگر تمرینات ما را می دیدید متوجه می شدید که بازیکنان ما با چه اعتماد به نفسی کار می کنند. بازیکنان ما به دیدار با پرسپولیس به عنوان یک شروع خوب در لیگ برتر نگاه می کنند. ما مصمم هستیم که لیگ را خوب شروع کنیم نه اینکه بازیکنان به فکر این باشند که مقابل تیم قبلی شان بازی می کنند.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در مورد درصدی که برای حضور تماشاگران این تیم در ورزشگاه آزادی اعلام شده است گفت: این چیزی نیست که شما بتوانید برایش درصد قائل شوید و فیلتر بگذارید. آنچه در ورزشگاه خواهید دید مشخص می کند که چقدر تماشاگر آمده است. این درصد ها فقط مال قبل از بازی است. شما نمی توانید برای ورود تماشاگر فیلتر قائل شوید.

مجید جلالی در مورد میزان شناختش از پرسپولیس گفت: پرسپولیس تغییرات زیادی داشته است. ما بازی تدارکاتی خوبی با این تیم داشتیم اما می دانیم که بازی رسمی قواعد خودش را دارد. سعی کردیم از بازی‌ها و تمرینات آنها اطلاعات خوبی بدست بیاوریم و براساس آن سیستم بازی را طراحی کرده‌ایم که ثمره آن را در بازی خواهید دید.

مجید جلالی در مورد کاپیتان تیم فوتبال تراکتورسازی نیز گفت: این موضوع از همان روزهای اول حل شده بود. بازیکنان ما شرایط را درک کرده اند و وقتی با آنها صحبت می کردم مشکلی در این زمینه وجود نداشت و با صداقت حرف هایمان را بهم زدیم. همه روی این اتفاق نظر دارند که مرتضی اسدی کاپیتان تیم باشد.

جلالی با اشاره به تمریناتی که علی کریمی انجام داده است گفت: این بازیکن آنقدر خوب تمرین می کند که خود من هم تحت تاثیر قرار گرفتم. مطمئن باشید که یک فصل خوب را از علی کریمی خواهید دید و فردا هم یک روز خوب برای او خواهد بود.

جلالی در پایان گفت: انتظاری که هواداران دارند کاملا به حق است تراکتورسازی آنقدر صاحب شخصیت شده که در کورس قهرمانی باشد. بازیکنان ما هم به این دیدگاه رسیده اند. تمام تلاش ما صرف برآورده کردن این خواسته به حق هواداران مان خواهد بود.

کد خبر 2102885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha