۱ مرداد ۱۳۹۲، ۱۷:۵۰

پرتونيا:

910 ميليون ريال صرف اجرای علائم افقی در راه های خراسان شمالي مي شود

910 ميليون ريال صرف اجرای علائم افقی در راه های خراسان شمالي مي شود

بجنورد - خبرگزاري مهر: رئیس اداره ایمنی، ترافیک و حریم راه های اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: تا پايان ماه مبارك رمضان طرح اجرای علائم افقی در سطح راه های اصلی و شریانی استان، با اعتبار 910 ميليون ريال به اتمام مي رسد.

علي پرتونيا در گفتگو با خبرنگار مهر، از اجرای  علائم افقی بر روی راه های اصلی و شریانی خراسان شمالي تا پایان ماه مبارک رمضان خبر داد و افزود: اجرای این علائم در مجاورت مناطق مسکونی، محل تقاطع ها و مدارس حاشیه راه ها انجام می گیرد.

وی اعتبار مورد نیاز برای انجام این طرح را 910 میلیون ریال ذکر کرد و گفت: این اقدام در ادامه برنامه های اجرایی اداره کل راه و شهرسازی به منظور آشکارسازی نقاط  پر حادثه و آرام سازی ترافیک از طریق انجام اقدامات کم هزینه  و زودبازده انجام می شود.

پرتونيا اظهار داشت: علائم افقی اجرا شده شامل ترسیم نقوش علائم اخطاری و انتظامی، هاشور داخل جزیره های جداکننده و پیکان ها و خط نوشته ها است.

وي اجرای این علائم را به دلیل ارتباط نزدیک و پیوسته با استفاده کنندگان از راه، در انتقال پیام و مفاهیم مورد نظر بسیار تاثیرگذار دانست.

به گفته رئیس اداره ایمنی، ترافیک و حریم راه های اداره کل راه و شهرسازی استان اجرای خط کشی های عرضی تا قبل از شروع دور دوم سفرهای تابستانی و نقوش و خط نوشته های مرتبط با طرح ایمن سازی مدارس حاشیه جاده ها نیز تا قبل از آغاز سال تحصیلی جدید در خراسان شمالي به اتمام می رسد.

کد خبر 2103069

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha