۱ مرداد ۱۳۹۲، ۱۸:۰۷

دوره‌های آزاد آموزش زبان فارسی در مسکو استمرار می‌یابد

دوره‌های آزاد آموزش زبان فارسی در مسکو استمرار می‌یابد

با شروع دومین دوره مقدماتی از سری جدید آموزش آزاد زبان فارسی در بنیاد بین‌المللی ایرانشناسی مسکو، شماری دیگر از علاقه‌مندان زبان و ادب فارسی، آغاز به آموختن زبان سعدی و خیام کردند.

به گزارش خبرنگار مهر در مسکو، دوشنبه سی‌ویکم تیرماه، با توجه به درخواست و علاقه متقاضیان آموزش زبان فارسی، در حالی که چند روزی از پایان اولین دوره مقدماتی آموزش آزاد زبان فارسی در بنیاد بین‌المللی ایرانشناسی مسکو نگذشته بود، با حضور فارسی‌آموزانی از رده‌های سنی و مشاغل مختلف، دوره دیگر مقدماتی آموزش زبان فارسی آغاز به کار کرد.

مدرس این دوره نیز خانم فاطمه محمدی، دانشجوی دکترای زبان روسی انستیتو پوشکین مسکو است که با اداره دقیق و تدریس جذاب خود، شرکت‌کنندگان در این دوره‌ها را به تحسین واداشته است.

در سری جدی آموزش آزاد زبان فارسی در بنیاد ایرانشناسی مسکو که از اول خردادماه سال جاری آغاز شده است، فارسی‌آموزان در سه سطح مجزا به آموزش زبان فارسی می‌پردازند و پس از پایان هر مرحله، با انجام آزمون، واجدان شرایط شرکت در سطح بالاتر معرفی می‌شوند.

قرار است اولین دوره متوسط (سطح 2) آموزش آزاد زبان فارسی در بنیاد ایرانشناسی مسکو از دوشنبه چهاردهم مرداد ماه آغاز شود.

با وجود تعطیلات تابستانی، استقبال از دوره‌های آزاد آموزش زبان فارسی در مسکو بسیار گسترده است و انتظار می‌رود پس از پایان تعطیلات، بر حجم درخواست‌ها و میزان حضور علاقمندان در این دوره‌های آموزشی افزوده شود.

کد خبر 2103081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha