۱ مرداد ۱۳۹۲، ۱۹:۰۸

منوچهری بیان کرد:

خريد گندم در 22 مرکز دولتی استان سمنان/واریز بهاي گندم در اسرع وقت به حساب كشاورزان

خريد گندم در 22 مرکز دولتی استان سمنان/واریز بهاي گندم در اسرع وقت به حساب كشاورزان

سمنان - خبرگزاری مهر: عضو هیئت مدیره و مدیر کل شرکت غله استان سمنان گفت: هم اكنون 22 مرکز دولتی و تعاونی‌های روستایی استان كار خريد گندم از کشاورزان را انجام مي دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد باقر منوچهری ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران در محل اداره کل غله استان سمنان گفت: در حالي كه خريد گندم در مناطق غربی استان به اتمام رسيده، خريد در مناطق سردسیری و کوهستانی استان نظیر شهرستان های شاهرود و میامی تا اواسط مرداد ماه جاری همچنان ادامه خواهد داشت.

وی از افزایش 400 درصدی خرید تضمینی گندم در استان سمنان خبر داد و گفت: از ابتدای فصل برداشت گندم در این استان تاکنون بالغ بر 37 هزار تن گندم از کشاورزان استان سمنان، خریداری شده است که این میزان در قیاس با مدت مشابه سال گذشته افزایش  400 درصدی را به همراه داشته است.

مدیر کل غله استان سمنان با توصيف روند خوب عمليات خريد گندم در سالجاري ادامه داد: بهاي گندم هاي خريداري شده نیز در اسرع وقت به حساب كشاورزان و گندمکاران استان واریز مي شود.

منوچهری با بیان اینکه فضای موجود برای ذخیره‌سازی در استان سمنان بیش از میزان پیش‌بینی است، تصریح کرد: امسال از تمام ظرفیت‌های تعاونی‌های روستایی برای خرید گندم از گندم‌کاران استان استفاده شده است.

وی در خاتمه با اشاره به اهمیت اقتصادی گندم، از اعمال نظارت منسجم بر نحوه خرید و انبار گندم مازاد بر مصرف کشاورزان استان خبر داد و اظهار داشت: با اتخاذ این راهکارها از وجود هرگونه مشکل و نارسایی در زمینه تامین گندم مورد نیاز مصرفی استان و همچنین فعالیت افراد سودجو برای خرید و خارج کردن گندم مورد نیاز استان جلوگیری خواهد شد.

کد خبر 2103090

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha