۲ مرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۰۷

در آستانه دیدار با پرسپولیس؛

آخرین شرایط انصاریفرد برای همراهی تراکتور/ نماینده تبریزی‌ها در فدراسیون

آخرین شرایط انصاریفرد برای همراهی تراکتور/ نماینده تبریزی‌ها در فدراسیون

نماینده باشگاه تراکتورسازی تبریز برای حل مشکل کریم انصاریفرد و حضور این بازیکن در دیدار چهارشنبه شب مقابل پرسپولیس، به فدراسیون فوتبال رفت.

به گزارش خبرنگار مهر، با وجود اینکه کارت بازی کریم انصاریفرد برای دیدار با پرسپولیس صادر شده بود ولی ناقص بودن مدارک این بازیکن باعث شد تا مجوز بازی او صادر نشود و کارت بازی این مهاجم در اختیار مسئولان تراکتورسازی قرار نگیرد. در این بین نداشتن نامه فسخ قرارداد وی با پرسپولیس مهمترین مشکل برای صدور کارت بازی مهاجم پیشین تیم پرسپولیس بوده که نگرانی‌های زیادی را برای تراکتورسازان به وجود آورده است.

حسن آذرنیا، سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در خصوص آخرین وضعیت این بازیکن به خبرنگار مهر گفت: مشکل این بازیکن در حال حل شدن است. در واقع همان دیروز با مذاکراتی که با باشگاه پرسپولیس داشتیم، آن را تقریبا حل کردیم و او مشکلی برای حضور در بازی امشب نخواهد داشت.

وی ادامه داد: ما روز 20 تیرماه با انصاریفرد قرارداد بستیم و همان روز هم قرارداد را به فدراسیون فوتبال ارایه کردیم. قرار بود پرسپولیس رضایتنامه یا همان فسخ قرارداد را برای ما بفرستد که تا دیروز این اتفاق رخ نداد چرا که آنها شرایطی را پیش روی ما قرار دادند ولی سرانجام بر سر حق پرورش این بازیکن به توافق رسیدیم و قرار است باشگاه مبلغی را در اختیار پرسپولیس قرار بدهد.

سرپرست تیم تراکتورسازی همچنین گفت: باشگاه پرسپولیس نامه فسخ قرارداد انصاریفرد را در اختیار ما قرار داد و نماینده باشگاه ما هم صبح امروز این نامه را به فدراسیون فوتبال برده است. البته یکسری نواقص دیگر هم در پرونده او وجود داشت که در حال تکمیل آن هستیم. با توجه به این مدارک او تکمیل شده دیگر مشکی برای بازی ندارد و فدراسیون هم به ما اعلام کرد نماینده خود را بفرستیم تا کارت بازی او را تحویل بگیرد.

کد خبر 2103271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha