۲ مرداد ۱۳۹۲، ۱۶:۵۸

مهاجم تیم ملی ایران بر سر چند راهی؛

پیشنهادهایی از هلند، بلژیک و اسپانیا برای گوچی/ اوساسونا مقصد قوچان‌نژاد!

پیشنهادهایی از هلند، بلژیک و اسپانیا برای گوچی/ اوساسونا مقصد قوچان‌نژاد!

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران با توجه به ترافیک بازیکن در تیم باشگاهی اش استاندارد لیژ قصد دارد این تیم را ترک کند. اکنون چند پیشنهاد خارجی از جمله اوساسونا اسپانیا دارد که احتمال حضورش در تیم سابق جواد نکونام بیشتر از سایرین است.

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا قوچان نژاد 24 ساله که با تیم ملی ایران به جام جهانی 2014 برزیل صعود کرده می خواهد در این فصل در تیمی حضور پیدا کند که فرصت بازی به او برسد. با توجه به اینکه استاندارد لیژ ایگور دو کامارگو مهاجم برزیلی را از باشگاه مونشن گلادباخ به خدمت گرفته و میشی باتشوای بلژیکی و ایمو اسکیل نیجریه ای دو مهاجم دیگر استاندارد لیژ در این تیم ماندنی شدند کار برای قوچان نژاد بسیار دشوار شده و احتمال نیمکت نشینی او در فصل آینده زیاد است.

یان دی یانگ سرمربی استاندارد لیژ که بین سال های 2005 تا 2009 با قوچان نژاد در باشگاه هیرنفین کار کرده و کاملا او را می شناسد اما این آشنایی نمی تواند به حضور گوچی در ترکیب اصلی تیم بلژیکی در فصل آینده کمکی کند.

گوچی در حال حاضر از تیم لیرس بلژیک، هراکلس در لیگ هلند و همچنین اوساسونا در لالیگا اسپانیا پیشنهاد همکاری دارد. باید منتظر بود و دید گوچی که پیش از این گفته بود مطمئنا فصل آینده پیراهن تیمی را می‌پوشد که فرصت بازی در آن پیدا کند در نهایت به چه تیمی خواهد پیوست. به نظر می رسد شانس حضور او در تیم اوساسونا اسپانیا بیشتر از سایر تیم ها باشد. مسعود شجاعی در حال حاضر عضو تیم اوساسوناست اما جواد نکونام پس از چند سال حضور در این تیم فصل گذشته به استقلال تهران پیوست.

کد خبر 2103748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha