سلیم ادریس:

امیدی به کمکهای نظامی غرب نداریم

امیدی به کمکهای نظامی غرب نداریم

فرمانده گروه موسوم به ارتش آزاد ضمن اعتراف به پیشرویهای ارتش سوریه، از ناامیدی گروههای مخالف دولت سوریه نسبت به دریافت کمکهای نظامی غرب خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روزنامه القدس العربی، سلیم ادریس فرمانده گروه موسوم به ارتش آزاد سوریه گفت: امید خود را نسبت به کمکهای نظامی کشورهای غربی از دست داده ایم.  وی در خصوص توضیحات اخیر واشنگتن و اتحادیه اروپا و فرانسه که تاکید کردند به گروه مخالفان دولت سوریه سلاح ارسال خواهند کرد، گفت: موضع غرب را درک نمی کنیم.

فرمانده گروه ارتش آزاد ادامه داد: کشورهای غربی و آمریکا در آغاز به ما وعده دادند که ممنوعیت ارسال سلاح به سوریه را لغو خواهند کرد، اما پس از مدتی از تصمیم خود منصرف شدند. ادریس ضمن اذعان به پیشروی ارتش سوریه در برخی مناطق، مدعی شد: پیروزیهای ارتش سوریه به دلیل مداخله برخی از گروههای خارجی در این کشور بوده و کمکهای نظامی اتحادیه اروپا و آمریکا تا کنون به دست مخالفان سوری نرسیده است.

خاطر نشان می شود کشورهای غربی و آمریکا زمانی که به این نتیجه رسیدند که سیاستهایشان درباره تجهیز تسلیحاتی مخالفان به شکست منتهی شده است، در قبال این مسئله (تجهیز تسلیحاتی) سیاست دو گانه ای را در پیش گرفته اند.

 

کد خبر 2103777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha