۳ مرداد ۱۳۹۲، ۱:۱۶

جلالی پس از شکست تراکتورسازی:

تحمل اشتباهات داور لجباز بسیار سخت است/ مسئله کریم پیچیده است

تحمل اشتباهات داور لجباز بسیار سخت است/ مسئله کریم پیچیده است

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با انتقاد از عملکرد محسن قهرمانی گفت: داور اگر بی‌طرف باشد، اشتباهاتش داوری را می‌توان تحمل کرد هر چند خیلی سخت است اما وقتی با داوری لجباز طرف باشید، تحمل اشتباهات خیلی سخت می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید جلالی پس از شکست تیمش برابر پرسپولیس در نشست خبری حاضر شد و ضمن بیان مطلب فوق گفت: در این بازی اینقدر بد نبودیم که شایسته شکست باشیم و آنقدر هم خوب نبودیم که مستحق پیروزی باشیم.

وی در ادامه افزود: از تمام بازیکنان راضی هستم زیرا همه توان خود را به کار بستند. حتی زمانیکه 10 نفره شدیم، آنها باز هم به دوندگی و تلاش خود ادامه دادند. همچنین با آوردن ربیع‌خواه سعی کردیم نیروی تهاجمی تیم را تقویت کنیم اما نتوانستیم شکست را جبران کنیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز خاطرنشان کرد: داور اگر بی‌طرف باشد، اشتباهاتش داوری را می‌توان تحمل کرد هر چند خیلی سخت است اما وقتی با داوری لجباز طرف باشید، تحمل اشتباهات خیلی سخت می‌شود زیرا این داور لجباز، با اشتباه اول، اشتباهات بعدی را هم تکرار می‌کند.

جلالی با بیان اینکه در نیمه نخست صبورانه اشتباهات داوری را تحمل کردیم، در مورد اینکه از عملکرد علی کریمی راضی بودید یا نه، اظهار داشت: برای بازی اول آنچه از او انتظار داشتیم، را نتوانست ارائه کرد. البته او تمرینات بسیار سختی را پشت سر گذاشته و شاید می‌بایست به او فرصت دهیم تا به شرایط مطلوب برسد.

وی در مورد اینکه زینی‌زاده اعلام کرد انصاریفرد مشکلی برای بازی ندارد اما آیا این بازیکن مشکل فنی داشت که بازی نکرد یا مسائل دیگری در این بین مطرح بود؟، یادآور شد: اجازه بدهید در مورد این مسئله طی یکی دو روز آینده صحبت کنم زیرا بحث کریم آنقدر پیچیده است که باید در آینده در مورد وضعیت او صحبت کرد.اتفاقاتی که برای من می‌افتد خیلی عجیب است و ترجیح می‌دهم طی روزهای آتی پس از مشخص شدن این مسائل در مورد آن حرف بزنم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در پایان گفت: از هواداران تراکتورسازی که بعد از این شکست تیم را تشویق کردند، تشکر می‌کنم. امیدوارم بتوانیم در بازی‌های بعدی جبران کرده و از خجالت آنها در آئیم.

 

کد خبر 2103852

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha