۳ مرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۰۸

حجت الاسلام يعقوبي:

بسيج رسانه با نوآوري جنگ نرم دشمن را خنثي كند

بسيج رسانه با نوآوري جنگ نرم دشمن را خنثي كند

بجنورد - خبرگزاري مهر: امام جمعه بجنورد گفت: اعضای بسیج رسانه می توانند با روزآمد بودن و نوآوری، جنگ نرم دشمن را خنثی كنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام ابوالقاسم يعقوبي چهارشنبه شب در مراسم راه اندازي بسیج رسانه خراسان شمالی كه با حضور شماری از خبرنگاران و مسئولان رسانه های نوشتاری و دیداری استان برگزار شد؛ مهمترين كاركرد بسيج رسانه را انتقال پيام انقلاب، امام خميني(ره)، شهدا، رهنمودهای رهبری و آموزه های دینی دانست و افزود: لازم است از تمامي ظرفيت هاي بسيج رسانه به منظور انتقال اين پيام ها به جامعه استفاده شود.

وي تشكيل بسيج رسانه را اقدامي در برابر مقابله با جنگ نرم دشمنان نظام اسلامي برشمرد و افزود: اگر به رسانه ها تسلط داشته باشيم مي توانيم با بهره گيري از ظرفيت رسانه ها دشمنان نظام اسلامي را زمين گير و نقشه ها و توطئه هاي آنان را باطل كنيم و از طرف ديگر نيز انقلاب امام خميني(ره) را در تمام دنيا گسترش دهيم.

قائم مقام نماينده ولي فقيه در خراسان شمالي با يادآوري اينكه دشمنان نظام براي ضربه زدن به جمهوري اسلامي جنگ نرم در پيش گرفته اند، تصريح كرد: اعضای بسیج رسانه می توانند با روزآمد بودن و نوآوری، جنگ نرم دشمن را خنثی كنند.

حجت الاسلام يعقوبي مسئوليت اعضاي بسيج رسانه در برابر توطئه هاي نرم دشمنان را بسيار مهم ارزيابي كرد و افزود: اعضاي بسيج رسانه سعي كنند با تجهيز خود به علم روز، از ابزار رسانه در جهت گسترش دين اسلام، انقلاب اسلامي و بيان واقعيت هاي موجود در جهان بهره گيرند.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی نیز در اين آيين عنوان كرد: رویکرد جدید بسیج تخصصی شدن در فعالیت هاي مختلف است و بسیج رسانه در استان نيز در همين راستا راه اندازی شده است.

سرهنگ وحید ارشدی با بيان اينكه امروز دشمنان نظام اسلامي براي ضربه زدن به اين نظام از جنگ سخت به سمت جنگ نرم تغيير جهت داده اند، اظهار داشت: براي مقابله با اين تهاجم نرم دشمنان بايد تمام توان اقشار مختلف جامعه را بسيج و سازماندهي نمود.

در اين مراسم محسن زاهد احمدی به عنوان نخستین مسئول بسیج رسانه در خراسان شمالی معرفی شد.

زاهداحمدی هم اکنون مسئولیت روابط عمومی صدا و سیمای مرکز خراسان شمالی را بر عهده دارد و از ابتدای تاسیس استان نیز در بخش‌های مختلف این مرکز فعالیت داشته است.

کد خبر 2103904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha