۳ مرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۲۴

بابایی به مهر خبر داد:

حوزه علمیه پرند رتبه سوم المپیاد طلاب استان تهران را به خود اختصاص داد

پرند - خبرگزاری مهر: مدیر حوزه علمیه امام صادق (ع) پرند گفت: این حوزه رتبه سوم پایه سوم و رتبه پنجم و هفتم پایه چهارم المپیاد طلاب استان تهران را به خود اختصاص داد.

حجت الاسلام بابایی در گفتگو با خبرنگار مهر در این خصوص اظهار داشت: المپیاد طلاب استان تهران سه سال است که در تمامی پایه های درسی، یعنی از پایه اول تا ششم توسط معاونت آموزش حوزه های علمیه استان تهران  برگزار می شود.

وی افزود: این برنامه بسیار عالی و منظم مرکز مدیریت استان تهران که توانسته رقابت بسیار سنگین آموزشی در بین کلیه طلاب استان ایجاد کند هر ساله در اردیبهشت ماه برگزار شده و نتایج آن بعد از یک ماه الی چهل روز اعلام می شود.

بابایی با توجه به جدید التاسیس بودن حوزه علمیه امام صادق علیه السلام اضافه کرد: تلاش ها و برنامه ریزی های قبلی جهت شرکت طلاب ممتاز این حوزه در این المپیاد صورت گرفت و ده نفر از طلاب حوزه علمیه امام صادق علیه السلام پرند در سه پایه تحصیلی شرکت کردند و در نتیجه، سه نفر از طلاب توانستند رتبه سوم و پنجم و هفتم دو پایه تحصیلی سوم و چهارم را به خود اختصاص دهند که با توجه به فعالیت چهار ساله حوزه علمیه پرند این رتبه بسیار حائز اهمیت است.

وی اسامی طلاب دارای رتبه را سعید بهاری، رتبه سوم در پایه سوم، یوسف رستمی، رتبه پنجم در پایه چهارم و باقر خدائی مبین، رتبه هفتم در پایه چهارم عنوان کرد.

مدیر حوزه علمیه پرند از تلاش تمامی طلاب شرکت کننده در این المپیاد و اساتید حوزه علمیه امام صادق (ع) پرند، حجج اسلام محمد نیا ، کوثری نیا ، خطیبی و همچنین از حمایت های حجت الاسلام خدیری امام جمعه شهر جدید پرند در راستای کسب رتبه طلاب حوزه پرند تقدیر و تشکر کرد.
 

کد خبر 2104019

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha