۳ مرداد ۱۳۹۲، ۱۴:۵۹

جعفری:

امسال برگزاری روز جهانی قدس از اهمیت ویژه ای برخوردار است

امسال برگزاری روز جهانی قدس از اهمیت ویژه ای برخوردار است

اهواز - خبرگزاری مهر: سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان عنوان کرد: امسال برگزاری مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با توجه به تحولات منطقه ای و جهانی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سعید جعفری پیش از ظهر پنج شنبه در جلسه هماهنگی روز جهانی قدس که در سالن اجتماعات معاون اجتماعی استانداری خوزستان برگزار شد، بیان کرد: صهیونیست جهانی امروز اهداف نامشروع بیشتری نسبت به گدشته را دنبال می کنند و این درحالی است که مسلمانان جهان باید با گرامیداشت ایامی همچون روز قدس اجاره تحقق اهداف خصمانه صهیونیست جهانی را ندهند.

وی با اشاره به اینکه فلسقه اعتقادی رژیم صهیونیستی، تحقیر و تخریب مذاهب الهی است، افزود: این اعتقادات تا جایی پیش می رود که سران این رژیم معتقد هستند خداوند آنها را فقط انسان خلق کرده است و انسانهای دیگر ملل، حیوانی بیش نیستند.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان اضافه کرد: بر همین اساس روز جهانی قدس که یادگار با ارزش و عزیزی از امام خمینی(ره) است، هشداری برای جهان اسلام است تا نسبت به وجود این رژیم منهوس بیدار و آگاه باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اهمیت برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس با توجه به تحولات منطقه ای و موج بیداری اسلامی و همچنین حمایت از سوریه بیان کرد: دستگاه های اجرایی استان خوزستان باید در برگزاری هرچه با شکوه تر روز جهانی قدس تلاش و همکاری ویژه ای داشته باشند.

حجت الاسلام جعفری بیان کرد: با توجه به گرمای شدید در استان خوزستان باید مسیر راهپیمایی و همچنین زمان آغاز آن به صورتی باشد که مردم دچار مشکل نشوند و بعد از آن بتوانند با شور بیشتری در نماز جمعه شرکت داشته باشند. 

 

 


 

کد خبر 2104129

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha