۳ مرداد ۱۳۹۲، ۱۵:۲۲

حسینی:

روز جهانی قدس میراث با ارزش امام خمینی(ره) برای امت اسلامی است

روز جهانی قدس میراث با ارزش امام خمینی(ره) برای امت اسلامی است

اهواز - خبرگزاری مهر: معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان گفت: روز جهانی قدس میراث با ارزش امام خمینی(ره) در بین امت اسلام است و حضور در راهپیمایی این روز که در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان برگزار می شود یک وظیفه ملی است

به گزارش خبرنگار مهر، سید کریم حسینی پیش از ظهر امروز پنج شنبه در جلسه هماهنگی برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در استان خوزستان اظهار کرد: این روز برای همراهی برادران و خواهران مسلمان فلسطینی و همچنین مبارزه با دشمنان قسم خورده اسلام برکزار می شود.

وی با تاکید بر حضور پورشور ملت ایران در این راهپیمایی، افزود: مطمئنا مردم استان خوزستان در کنار دیگر برادران و خواهران خود در سراسر دنیا در حمایت از ملت مظلوم فلسطین حضوری حماسی خواهند داشت.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان اضافه کرد: ستادهای شهرستانی که مسئولیت برگزاری این مراسم را دارند باید توجه داشته باشند که مسیری مناسب را برای مردم روزه دار استان به منظور برگزاری راهپیمایی روز قدس تعیین کنند.

وی ادامه داد: باید از ظرفیت خوب رسانه ای در استان استفاده کنیم تا ضمن تشویق مردم برای حضور در این مراسم، مسیرهای راهپیمایی را در اولین فرصت به مردم اطلاع رسانی کنند.

حسینی بیان کرد: دستگاه های اجرایی استان نیز باید در حد توان باید در تهیه اقلام مورد نیاز برگزاری این مراسم از جمله پوستر، پرچم، چادر، کلاه های تبلیغاتی و ... اقدام کنند.

معاون استاندار خوزستان هنچنین خطاب به ستادهای برگزاری راهپیمایی عنوان کرد: بهترین ساعت شروع راهپیمایی ساعت11 روز جمعه است و ستادها سعی کنند راهپیمایی در همین ساعت آغاز شود.

 

 

 

 

کد خبر 2104145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha