۵ مرداد ۱۳۹۲، ۳:۴۵

سرمربی جدید بارسا در نخستین کنفرانس خبری؛

تصور مربیگری در بارسا هم سخت است/ مسی در پست همیشگی بازی می‌کند

تصور مربیگری در بارسا هم سخت است/ مسی در پست همیشگی بازی می‌کند

خراردو مارتینو سرمربی جدید بارسلونا در نخستین کنفرانس خبری خود اعلام کرد می خواهد ایده های خود را در این تیم پیاده کند و بارسای او تیمی تهاجمی است که نمایشی تماشاگر پسند ارائه می کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، بعد از استعفای تیتو ویلانووا سرمربی اسبق بارسا به دلیل پیگیری درمان بیماری اش سران بارسا خراردو مارتینو را به عنوان سرمربی جدید این تیم و جانشین ویلانووا انتخاب کردند. مارتینو صبح جمعه وارد بارسا شد و بعد از ظهر همان روز در کنفرانسی خبری برای نخستین بار به عنوان سرمربی بارسا به سئوالات خبرنگاران پاسخ داد.

مارتینو ابتدا در مورد سبک بازی که بارسا با هدایت او ارائه خواهد داد صحبت کرد و گفت: می خواهم سبکی را پیاده کنم که بازیکنان با آن راحت باشند و سبک مورد نظر خودم هم باشد. تیم من در زمان حضور در تیم ملی پاراگوئه با تیم نیوولزالدبویز هیچ شباهتی نداشت. من با توجه به تیم و مهره هایی که در اختیار دارم کار می کنم و بدون شک بارسا با پاراگوئه و نیوولزالدبویز کاملا فرق می کند. بارسا بازیکنان فوق العاده ای دارد و اگر بتوانیم به ایده های فوق العاده ای که بارسا در چند سال اخیر داشت، برگردیم، تیمی مدعی خواهیم داشت.

سرمربی جدید بارسا در ادامه افزود: از اطمینان سران باشگاه تشکر می کنم، تصور هدایت بارسا هم برای هر مربی بسیار رویایی است. اما من اکنون سرمربی بارسا هستم و از این موضوع بسیار خوشحالم.

مارتینو در مورد خریدهای جدید بارسا بخ خصوص جذب یک مدافع هم صبحت کرد و اعلام کرد هنوز تصمیمی برای خرید جدید نگرفته است. او گفت: من امروز صبح فقط با پویول صحبت کردم. هنوز در تمرینات حضور پیدا نکرده ام و با بازیکنان صحبت نکرده ام. به نظرم کمی زود است که در مورد نیازهای تیم و بازیکنانی که ممکن است به خدمت بگیریم صحبت کنم.

سرمربی 50 ساله بارسا در پایان در مورد استفاده همزمان از مسی و نیمار نیز گفت: مسی در چند سال اخیر در پست های مختلفی بازی کرده؛ او به عنوان مهاجم مرکزی بازی کرده و گل های زیادی به ثمر رسانده است. اما اگر بخواهم خیلی کوتاه جواب بدهم، او در همان پست قبلی اش بازی خواهد کرد.

کد خبر 2104678

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha