۵ مرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۴۸

تورنمنت وین فانگ چین؛

تیم فوتبال جوانان به مصاف کره‌شمالی می‌رود

تیم فوتبال جوانان به مصاف کره‌شمالی می‌رود

تیم فوتبال جوانان ایران که برای حضور در تورنمنت "وین فانگ" در چین حضور دارد، در نخستین دیدارش در این رقابتها فردا یکشنبه به مصاف تیم کره‌شمالی می‌رود.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال جوانان ایران که خود را برای حضور در مرحله مقدماتی رقابتهای قهرمانی جوانان آسیا آماده می‌کند، به سرمربیگری رحیم میرآخوری و مدیریت فنی علی دوستی‌مهر پنجشنبه شب با 18 بازیکن به چین رفت تا در تورنمنت وین فانگ شرکت کند.

در این تورنمنت وحید ذوالقدر، میثم جودکی،  رضا میراحمدی، نادرصفرزایی، پیام نیازمند، فراز امام علی، مهدی حسین زاده، علیرضا باقری، محمد روشندل، آرمین سهرابیان ، میلاد سرلک،  آرش اسمعیلی، حسن داداشی، مبین عزتی، بابک عبدالله زاده، محمد رضا سلیمانی، معین رنجبریان، رضا شربتی اعضای تیم جوانان ایران را تشکیل می‌دهند.

تیم جوانان ایران در تورنمنت "وین فانگ" چین که از فردا یکشنبه ششم مرداد آغاز می‌شود و تا سیزدهم مرداد ادامه خواهد داشت، در مرحله مقدماتی با تیم‌های جوانان کره‌‎شمالی، چیواس آمریکا و سائوپائولوی برزیل همگروه است.

برنامه بازیهای تیم جوانان ایران در مرحله مقدماتی این مسابقات به شرح زیر است:
یکشنبه ششم مردادماه
* ایران - کره‌شمالی، ساعت 12:30 به وقت تهران

دوشنبه هفتم مردادماه
*
سائوپائولوی برزیل - ایران، ساعت 12:30 به وقت تهران

چهارشنبه نهم مردادماه
چیواس آمریکا - ایران، ساعت 12:30 به وقت تهران

تیم‌های بوتافوگوی برزیل، شاندونگ چین، تیم فوتبال جوانان چین و تیم جوانان میانمار در یک گروه به رقابت با همدیگر می‌پردازند و تیم‌های پورتوی پرتغال، اف‌سی لولنگ چین، تیم فوتبال جوانان مغولستان و تیم اچ کی رنجرز در گروه دیگر قرار دارند.

از سوی دیگر، طبق اعلام سایت فدراسیون فوتبال، تیم جوانان ایران که با پرواز دوحه - شانگهای وارد چین شده بود، با هماهنگی‌های مسئولان، ساعت 20:30 جمعه شب به وقت تهران وارد وین فانگ شهر شاندونگ شد. البته پرواز شانگهای به وین فانگ با 4 ساعت تاخیر همراه بود و مسئولان فرودگاه شانگهای در این زمینه هیچ پاسخی ندادند.

همچنین برای تیم‌های حاضر در تورنمنت چین، یک مجموعه ورزشی درنظر گرفته شده که در آن اقامت دارند. بازیکنان ایران پس از اقامت در اتاق‌های‌شان و پس از صرف شامی سبک، استراحت کردند و امروز صبح ساعت 10:30 به وقت محلی و 7 صبح به وقت تهران، در کمپ تمرینی که برای تیم‌ها در نظر گرفته شده است، تمرین کردند.

در این تمرین سبک که پس از مسافرت طولانی تیم ملی جوانان انجام می شد، کادرفنی برای ریکاوری جوانان، گرم کردن با توپ و دویدن های سبک را در دستور کار قرار دادند و سپس تاکتیک‌های دفاعی و حمله‌ای را مرور کردند.

علی دوستی مهر مدیر فنی تیم ملی جوانان امروز برای هماهنگی با برگزارکنندگان تورنمنت جلسه‌ای داشت که طی آن برنامه تمرینی تیم ملی و برنامه وعده‌های غذایی را در آن اعلام کرد. این برنامه‌ریزی با توجه به هوای بسیار شرجی وین فانگ و توسط کادرفنی و سرپرستی تیم جوانان از قبل طراحی شده بود.

امروز همچنین جلسه هماهنگی و آشنایی مسئولان تیم‌های حاضر در مسابقات برگزار خواهد شد.

کد خبر 2104887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha