۵ مرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۱۸

برپایی نمایشگاه توانمندیهای مددجویان گلستان 

برپایی نمایشگاه توانمندیهای مددجویان گلستان 

گرگان - خبرگزاری مهر: نمايشگاه توانمندي هاي مددجويان کميته امداد گلستان در 12 غرفه در  تالار فخرالدین اسعد گرگان گایش یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، اين نمايشگاه صبح شنبه در 12 غرفه دستاوردهاي واحد اشتغال، حمايت و سلامت خانواده، فرهنگي، حقوقي فناوري و روابط عمومي و اطلاع رساني برپا شده است و همچنين پايگاه هاي طرح اکرام و کوثر شفا و محسنين نيز براي جذب حامي براي خانواده هاي نيازمند وجود داشت.
 
نماينده مردم گرگان و آق‎قلا درمجلس شوراي اسلامي در بازديد از نمايشگاه کميته ‎امداد امام خميني(ره) گفت: جشن رمضان فوق‎العاده بود و برنامه‎هاي مشابه اين جشن احياي ارزش‎هاي قرآني است.
 
عيسي امامي خاطر نشان کرد: افرادي که در اين نمايشگاه محصولات خود را عرضه کرده‎اند نمونه‎اي از تلاش‎هايي است که کميته امداد امام خميني(ره) به عنوان يک کار زيربنايي و زيرساخت انجام داده و به همه کساني که در اين عرصه زحمت کشيده و مي‎کشند دست مريزاد مي‎گويم.
 
نماينده مردم گرگان و آق‎قلا درمجلس شوراي اسلامي همچنین با اشاره به مراسم جشن رمضان گفت: جشن رمضان فوق‎العاده بود و انسان را تحت تاثير مي‎گذارد و حس انسان دوستي و اخلاق محوري را برمي‎انگيزد.
 
امامي اظهار داشت: این جشن بيشتر معرفي چهره‎هاي خوب و ماندگار که در عرصه خير و نيکي قدم برمي‎دارند بود و از طرف ديگر کمک مي‎کند تا جامعه نسبت به خانواده‎هايي که نيازمند کمک و ياري افراد جامعه هستند شناخت بيشتري پيدا کند.
 
وي با اشاره به اينکه اقدام‎هاي مشابه و برگزاري چنين مراسم‎هايي احياي ارزش‎هاي قرآني است افزود: کميته امداد به واقع تلاش‎‎هاي ستودني و بسيار ارزشمندي را انجام مي‎دهد و هرچه بيشتر در تبليغ و اطلاع رساني اين فعاليت‎ها سرمايه‎گذاري و وقت صرف شود بسيار ارزش دارد.
 
امامي تصريح کرد: توجه دادن مردم به قشر ضعيف جامعه و کمک کردن به نيازمندان باعث معرفت و شناخت خواهد شد و اين رسالت بزرگ امروز توسط کميته امداد امام خميني(ره) محقق مي شود.
کد خبر 2104909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha