۵ مرداد ۱۳۹۲، ۱۳:۰۶

در هجدهمين روز ماه رمضان/

نمايشگاه كتب قرآني در شيروان گشايش يافت

نمايشگاه كتب قرآني در شيروان گشايش يافت

شيروان- خبرگزاري مهر: همزمان با هجدهمين روز از ماه مبارك رمضان نمایشگاه کتاب علوم قرآنی در امامزاده حمزه رضا(ع) شیروان گشايش يافت.

به گزارش خبرنگار مهر، صبح شنبه و در هجدهمين روز از ماه مبارك رمضان، نمایشگاه کتاب علوم قرآنی شهرستان شیروان به همت اداره اوقاف و امور خيريه شيروان، با شماري جمعی از مسئولان اين شهرستان در محل امامزاده حمزه رضا(ع) گشايش يافت.

بقعه متبركه ابوالقاسم حمزه بن ابی جعفر محمد بن قاسم بن حمزه بن موسی‌ الکاظم(ع) موسوم به امامزاده حمزه رضا(ع) در روستای زیارت بخش مرکزی شیروان در شش کیلومتری شمال شرقی این شهر و در یک کیلومتری محور اصلی شیروان به بجنورد واقع شده است.

در نمايشگاه كتب قرآني شيروان بيش از 700 عنوان كتاب ديني در چهار هزار جلد با موضوعات علوم ديني و قرآني، نهج البلاغه و ... در معرض بازديد و خريد علاقه مندان قرار گرفته است.

بنا به اعلام امان‌الله جعفرزاده؛  معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شيروان این نمایشگاه تا پایان ماه مبارک رمضان دایر است و کتاب‌های ارائه شده در آن نيز با تخفيف 50 درصدي در اختيار متقاضيان گذاشته مي شود.

به گزارش خبرنگار مهر، افتتاح نمايشگاه كتاب هاي قرآني شيروان در حالي انجام مي شود كه جمعه شب(شب گذشته) هشتمین نمایشگاه قرآن کریم در بجنورد؛ مرکز خراسان شمالی به کار خود پایان داد.

نمایشگاه قرآن کریم در بجنورد به مناسبت ماه مبارک رمضان در آموزشگاه شهدای فرهنگی این شهر از 29 تیرماه فعالیت خود را آغاز كرد و به مدت یک هفته نيز برای بازدید عموم دائر بود.

این نمایشگاه با مشارکت 35 ناشر داخلی و خارج از استان با هدف شناسایی و نمایش آخرین دستاوردهای قرآنی، زمینه سازی مناسب برای آشنا کردن اقشار جامعه با فعالیت های قرآنی، کمک کمی و کیفی به فعالیت های قرآنی و ایجاد فضای معنوی انس با قرآن دائر شده بود.

فروش انواع محصولات و آثار مکتوب، محصولات فرهنگی سمعی و بصری و ارایه انواع نرم افزارهای قرآنی از جمله بخش های اصلی این نمایشگاه در 54 غرفه تشکیل می داد.

علاوه بر این، در این نمایشگاه 17 غرفه جنبی توسط نهاد ها و موسسه های مرتبط با فعالیت های قرآنی استان دائر شده بود.

همچنین غرفه داران محصولات ارائه شده خود در نمایشگاه قرآن کریم را با تخفيف 20 تا 40 درصدي به خریداران عرضه مي كردند.

 

کد خبر 2104953

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha