۵ مرداد ۱۳۹۲، ۱۳:۵۶

مخلصی به مهر خبر داد:

ارسال بیش از 3 هزار اثر به دبیرخانه جشنواره خاطرات رضوی در قم

ارسال بیش از 3 هزار اثر به دبیرخانه جشنواره خاطرات رضوی در قم

قم - خبرگزاری مهر: مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم گفت: تاکنون بیش از سه هزار خاطره کودکان ونوجوانان ایرانی از زیارت حرم امام رضا (ع) با پایان یافتن مهلت ارسال در اختیار دبیرخانه جشنواره رضوی قرار گرفته است.

محمد مخلصی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به پایان مهلت ارسال آثار جشنواره خاطرات رضوی بیان کرد: بر اساس فراخوان منتشر شده از سوی دبیرخانه آخرین مهلت ارسال آثار 20 تیر تعیین شده بود که تا این زمان بیش از سه هزار اثر توسط دبیرخانه جشنواره در شهر قم دریافت شد و تعدادی از آثار نیز به دلیل دوری مسافت و برخی مشکلات پستی پس از این زمان به دبیرخانه رسید.

 وی در ادامه افزود: با پایان یافتن مهلت ارسال، کار ثبت مشخصات آثار برای مرحله اول داوری در دبیرخانه آغاز شده است.

دبیرخانه جشنواره‌ی خاطرات زیارت رضوی در خصوص مرحله‌ی اول داوری عنوان کرد: مرحله اول داوری آثار از ابتدای مرداد ماه به مدت 10 روز اعلام شده که پس از پایان مرحله نخست داوری، آثار در مرحله‌ی نهایی مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

مخلصی در ادامه خاطرنشان کرد: مراسم تجلیل از برترین‌ها روز شانزدهم شهریورماه، همزمان با سالروز ولادت حضرت معصومه‌(س) و آغاز دهه کرامت و افتتاح جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) در شهر قم برگزار می شود.

وی تصریح کرد: این خاطرات به کودکان و نوجوانان 7 تا 17 ساله اختصاص دارد؛ همچنین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مسوولیت کارگروه کودک و نوجوان یازدهمین دوره‌ی جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) و 16 عنوان جشنواره آن را بر عهده دارد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم در پایان اظهار داشت: توسط دبیرخانه مرکزی کارگروه کودک و نوجوان یازدهمین دوره‌ی جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) قرار است خاطرات رسیده به جشنواره در قالب کتابچه‌ای چاپ و منتشر شود.
 

کد خبر 2105014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha