۵ مرداد ۱۳۹۲، ۱۶:۵۹

به دلیل مصدومیت/

عشوری مقابل پرسپولیس هم بازی نمی‌کند/ غیبت هافبک ذوب‌آهن تا هفته چهارم

عشوری مقابل پرسپولیس هم بازی نمی‌کند/ غیبت هافبک ذوب‌آهن تا هفته چهارم

اصفهان – خبرگزاری مهر: سینا عشوری، هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن به دلیل مصدومیت در بازی هفته آینده این تیم مقابل پرسپولیس تهران به میدان نمی‌رود.

به گزارش خبرنگار مهر، سینا عشوری، هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان که پیش از پایان فصل گذشته با مصدومیت مواجه شد، طی روزهای گذشته همچنان با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کند و هنوز نتوانسته در ترکیب تیم ذوب‌آهن به میدان برود.

این بازیکن که در بازی چهارشنبه ذوب‌آهن مقابل استقلال صنعتی خوزستان به میدان نرفت، احتمالا تا بازی هفته چهارم ذوب‌آهن در لیگ برتر به میدان نخواهد رفت.

عشوری در گفتگو با خبرنگار مهر پیرامون وضعیت مصدومیتش اظهار داشت: به تازگی دویدن اطراف زمین را شروع کرده‌ام و تلاش می‌کنم که هرچه سریعتر بهبود پیدا کنم. احتمالا بعد از بازی با پرسپولیس به تمرینات گروهی تیم اضافه خواهم شد و همراه با سایر بازیکنان تمرین خواهم کرد.

وی در مورد اینکه چه زمانی می‌تواند برای ذوب‌آهن به میدان برود، تصریح کرد: طبق گفته پزشکان ذوب‌آهن بعد از بازی ذوب‌آهن مقابل تراکتورسازی در هفته چهارم لیگ برتر می‌توانم برای ذوب‌آهن بازی کنم و در ترکیب تیم قرار بگیرم.

هافبک ذوب‌آهن در مورد اینکه نمی‌تواند در بازی مقابل پرسپولیس برای ذوب‌آهن به میدان برود، اضافه کرد: خیلی دوست داشتم مقابل پرسپولیس برای تیمم به میدان بروم اما مطمئن باشید که ذوب‌آهن در بازی با پرسپولیس حتی در غیاب من نیز عملکرد خوبی به نمایش می‌گذارد و مقابل این تیم به پیروزی می‌رسد.

ذوب‌آهن جمعه هفته جاری در چارچوب رقابت‌های هفته دوم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به مصاف پرسپولیس تهران می‌رود.

 

کد خبر 2105256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha