۵ مرداد ۱۳۹۲، ۱۸:۱۱

پزشک پرسپولیس خبر داد:

پولادی حداقل 6 هفته باید استراحت کند

پولادی حداقل 6 هفته باید استراحت کند

مدافع مصدوم تیم فوتبال پرسپولیس که بار دیگر پای خود را زیر تیغ جراحان سپرده است برای شروع تمرینات دست کم باید دست کم شش هفته به استراحت بپردازد.

به گزارش خبرنگار مهر، پزشک تیم فوتبال پرسپولیس ضمن بیان گفت: پای پولادی در گچ است و پزشک جراح زمان تقریبی برای شروع تمرینات را با توجه به روند ترمیم حداقل شش هفته اعلام کرده است.

دکتر حقیقت افزود: دکتر منافی جراح مهرداد پولادی از عمل انجام شده روی پای او راضی بود. پیوند پوست انجام شد و روزهای آینده مهم هستند، به همین دلیل به توصیه ایشان مهرداد پولادی حداقل دو روز در بیمارستان می‌ماند و فردا پس از معاینه درباره ترخیص وی تصمیم‌گیری می‌شود.

وی در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس ادامه داد: پای پولادی در حال حاضر در گچ است چون برای گرفتن پیوند، پای او نباید هیچ حرکتی داشته باشد. در صحبتی که پزشک جراح داشت، شروع تمرینات برای وی را به صورت تقریبی حداقل شش هفته دیگر اعلام کرد که البته با توجه به روند ترمیم و گرفتن پیوند، این زمان تغییر می‌کند که پزشک جراح درباره آن تصمیم‌گیری می‌کند.

کادر پزشکی پرسپولیس وضعیت سایر بازیکنان پرسپولیس را پس از انجام اولین بازی، خوب توصیف کرده است و به این ترتیب غیر از پولادی سایر نفرات در اختیار کادر فنی خواهند بود.

کد خبر 2105294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha