۶ مرداد ۱۳۹۲، ۱۴:۱۱

اخبار کوتاه استان مرکزی/

42 وسيله نقليه به علت مزاحمت و ايجاد آلودگي صوتي در محلات توقیف شدند

42 وسيله نقليه به علت مزاحمت و ايجاد آلودگي صوتي در محلات توقیف شدند

اراک - خبرگزاری مهر: فرمانده انتظامي شهرستان محلات استان مركزي از توقيف 42 دستگاه وسيله در طرح پاك سازي نقاط آلوده در اين شهرستان خبر داد و گفت: این وسایل نقلیه به علت مزاحمت و ايجاد آلودگي صوتي توقیف شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ فرامرز گودرزي افزود:با توجه به درخواست و مطالبات شهروندان و با هدف ثبات امنيت اجتماعي،طرح پاك سازي نقاط آلوده با تمام توان و پتانسيل پليس طي روز گذشته در سطح شهرستان به مرحله اجرا گذاشته شد.

وي ادامه داد: پلمپ چند واحد صنفي به علت عدم رعايت شئونات و ارزش هاي اسلامي و دستگيري 4 سارق از جمله بازخوردهاي اجراي اين طرح بود.

دستگيري 3 قاچاقچي مواد مخدر

رئيس پليس مبارزه با موادمخدر استان مركزي از دستگيري 3 نفر قاچاقچي مواد مخدر در اين استان خبر داد و گفت: در راستاي پيگيري هاي پليس مبني بر حضور يك فروشنده موادمخدر در يكي از محله هاي شهرستان ساوه، متهم شناسايي و به همراه 3 كيلوگرم ترياك دستگير شد.

محمد حسني همچنين به دستگيري 2 نفر موتور سوار در دليجان كه اقدام به حمل موادمخدر مي كردند اشاره و بيان داشت:در بازرسي صورت گرفته مقدار يك كيلوگرم ترياك بسته بندي شده و آماده فروش از آنان كشف و ضبط شد.

2كشته و 3 مجروح در سوانح رانندگي محورهاي استان مركزي

رئيس پليس راه استان مركزي گفت:در سوانح رانندگي 24 ساعت گذشته در محورهاي اين استان 2 نفر كشته و 3 نفر مجروح شدند.

مهدي حسني گفت:در سانحه رانندگي محور  اراك-توره كه بر اثر واژگوني يك خودرو سواري ساعت11 و23 دقيقه روز گذشته اتفاق افتاد 2نفر سرنشين خودرو در اثر جراحات وارده به مراكز درماني منتقل و يكي از آنها در بيمارستان فوت كرد.

وي علت واژگوني خودرو را عدم توجه به جلوي راننده اعلام كرد.

سرهنگ حسني همچنين از برخورد دو دستگاه موتورسيكلت در محور اراك-قم در ساعت 17 و 55 دقيقه ديروز خبر داد و بيان كرد:2 نفر راكب موتورسيكلت ها زخمي و ترك نشين يكي از آن ها بر اثر شدت جراحات جان خود را از دست داد.

دستگيري سارقان سابقه دار و كشف 9 فقره سرقت محتويات خودرو در اراك

ماموران انتظامي شهر اراك موفق شدند 3 سارق سابقه دار محتويات داخل خودروهاي شخصي را با 9 فقره سرقت دستگير كنند.

ماموران انتظامي كلانتري 13 شهرستان اراك موفق به دستگيري 2 نفر سارق سابقه دار محتويات خودرو شدند كه در تحقيقات فني و پليسي به 6 فقره سرقت اعتراف كردند.

گزارش فوق مي افزايد؛ در عمليات جداگانه و مشابه در نيز  مأموران كلانتري 16 سنجان موفق به كشف 3 فقره سرقت لوازم خودرو و دستگيري يك نفر سارق شدند.

كشف 13 فقره انواع سرقت در طرح پيشگيري از سرقت در اراك

فرمانده انتظامي شهرستان اراك از دستگيري 9 سارق و كشف 13 فقره سرقت در اجراي طرح پيشگيري از سرقت در مركز استان خبر داد و افزود: در بازجويي هاي صورت گرفته از 9 متهم، 13 فقره انواع سرقت كشف شد.

سرهنگ مصطفي ويسمه اي گفت: عمده موارد كشف شده شامل لوازم منزل،خودرو و موتورسيكلت بوده كه كليه لوازم و اجناس كشف شده به مالباختگان تحويل و سارقان دستگير شده نيز با تشكيل پرونده تحويل دستگاه قضايي شدند.

کد خبر 2105730

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha