۶ مرداد ۱۳۹۲، ۱۶:۳۳

احمدی به مهر خبر داد؛

رفع نواقص استاديوم تختي دورود/ ضلع شمالي ورزشگاه آماده استفاده می شود

رفع نواقص استاديوم تختي دورود/ ضلع شمالي ورزشگاه آماده استفاده می شود

خرم آباد - خبرگزاری مهر: سرپرست فرمانداري دورود از برطرف شدن نواقص استاديوم تختي دورود و آماده‌سازي كامل آن براي اين فصل از رقابت‌هاي ليگ دسته اول خبر داد.

حسن احمدي در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: وظيفه‌ نظارت بر اجراي صحيح ضلع شمالي استاديوم تختي دورود بر عهده‌ شركت تجهيز اماكن ورزشي است.

وي ادامه داد: طبق گزارشي كه از آخرين بازديد ناظرين شركت توسعه و تجهيز اماكن ورزشي ارائه شده است ايراداتي از عمليات جوشكاري اسكلت فلزي اين قسمت از ورزشگاه گرفته شده و پيمانكار موظف است هرچه سريعتر اين ايرادات را برطرف كند.

احمدي اظهار داشت: هم‌اكنون كار رفع نواقص جوش در حال انجام است به گونه‌اي كه انتظار داريم در نهایت تا 10 روز ديگر اين نواقص برطرف شوند تا ادامه كار آماده‌سازي استاديوم از سرگرفته شود.

سرپرست فرمانداري دورود همچنين گفت: پس از رفع اين نواقص و تأييد بازرسان شركت توسعه اماكن ورزشي كار سكوگذاري آغاز خواهد شد و به اين ترتيب بسيار اميدواريم كه در اين فصل از رقابت‌ها بتوانيم از ضلع شمالي ورزشگاه نيز استفاده كنيم.

احمدی در پايان یادآور داشت: براي پيگيري منظم كار به مسئول اداره ورزش و جوانان شهرستان مأموريت داده‌ايم تا اجراي مرحله‌ به مرحله كار را پيگيري و گزارشات لازم را ارائه دهد.

کد خبر 2105898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha