۷ مرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۰۵

شهره غلامی در گفتگو با مهر:

محمدنژاد به بسکتبال با ویلچر جوانان جهان اعزام می‌شود

محمدنژاد به بسکتبال با ویلچر جوانان جهان اعزام می‌شود

قم - خبرگزاری مهر: سرمربی تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم از اعزام بازیکن جوان و آینده دار این تیم به رقابت‌های بسکتبال با ویلچر قهرمانی جوانان جهان خبر داد.

جواد شهره غلامی در گفتگو با خبرنگار مهر، تصریح کرد: عضو ملی پوش تیم ایثار قم در ترکیب تیم ملی بسکتبال با ویلچر رده سنی جوانان کشورمان محمد محمدنژاد است که یکی از جوانان آینده دار بسکتبال با ویلچر قم به شمار می رود.

وی ادامه داد: این بازیکن یکی از نفرات شاخص تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم در فصل گذشته رقابت های لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه های کشور بود که تاثیر زیادی در موفقیت های تیم ایثار در کسب عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر داشت.

سرمربی تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم افزود: کادر فنی تیم ملی بسکتبال با ویلچر جوانان در دعوت خود از بازیکنان ملی پوش، بهترین های این رشته از بین تیم های حاضر در لیگ برتر و دسته اول مسابقات بسکتبال با ویلچر  باشگاه های کشور را به اردوی آماده سازی این تیم فراخوانده است.

وی یادآور شد: در بین اسامی نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی بسکتبال با ویلچر جوانان کشورمان یکی از بازیکن شاخص دعوت شده به اردو محمد محمدنژاد ستاره تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم در مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه های کشور است که با درخشش خیره کننده خود در رقابت های قهرمانی آسیا، یکی از عوامل تاثیرگذار در قهرمانی تیم ملی جوانان کشورمان نیز بود.

شهره غلامی بیان داشت: تمرینات تیم ملی بسکتبال با ویلچر جوانان کشورمان برای حضور در رقابت های قهرمانی جهان در حال برگزاری است و ملی پوشان تا زمان اعزام به این مسابقات که امسال به میزبانی کشور ترکیه برگزار می شود، در تهران تمرین می کنند.

وی افزود: نکته قابل توجه در خصوص محمد محمدنژاد ملی پوش قمی تیم ملی جوانان بسکتبال با ویلچر این است که این بازیکن با ارائه بهترین نمایش خود در مسابقات قهرمانی آسیا، عنوان یکی از پنج بازیکن برتر را نیز از آن خود کرد و عضو تیم منتخب آسیا شد.

سرمربی تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم افزود: محمدنژاد در حالی به تیم ملی بسکتبال با ویلچر جوانان کشورمان دعوت شده است که پیش از این با نظر كادر فني تيم ملي، در تمرينات اين تيم حضور يافته بود و در حال حاضر نيز با توجه به تمريناتي كه انجام می دهد، از شرايط خوبي براي درخشش در تیم ملی برخوردار است.

وی در پایان اظهار داشت: محمد محمدنژاد عضو تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم در لیگ برتر، خرداد ماه امسال همراه با تیم ملی جوانان کشورمان با غلبه بر تیم های ژاپن، استرالیا، تایلند و مالزی موفق به کسب عنوان قهرمانی بسکتبال با ویلچر جوانان آسیا و جواز صعود به مسابقات جهانی این رشته در ترکیه شد.

 

کد خبر 2106207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha